Mobilā versija
+23.0°C
Vineta, Oļegs
Ceturtdiena, 17. augusts, 2017
28. decembris, 2016
Drukāt

Krievija tomēr neatzīst dalību dopinga plāna īstenošanā. Viņu teiktais esot sagrozīts Ņujorkā

Sputniks/ScanpixSputniks/Scanpix

Lai gan šorīt pasauli aplidoja Krievijas antidopinga aģentūras (RUSADA) pagaidu vadītājas Annas Anceliovičas it kā atzīšanās par organizētu dopinga sistēmu valstī, vēlāk Krievijas puse šādu atzīšanos noraidīja.

Anceliovičas intervija tika publicēta “New York Times”, taču RUSADA pārstāvji jau steiguši paziņot, ka laikraksta žurnāliste Rebeka Ruiza ir sagrozījusi teiktā faktus un vārdus izrāvusi no konteksta.

“RUSADA nevar ne atzīt, ne noliegt šādu faktu,” teikts paziņojumā.

Ancelioviča un citi laikraksta Maskavā intervētie cilvēki turpina noliegt raksturojumu, ka dopinga shēmas bijušas “valsts sponsorētas”, sakot, ka valsts augstākās amatpersonas nebija iesaistītas.

Decembra sākumā Pasaules antidopinga aģentūras (WADA) neatkarīgā izmeklēšanas komisija kanādiešu jurista Ričarda Maklarena vadībā publicēja jaunāko ziņojumu par dopinga lietošanu Krievijā, kurā tika paziņots, ka laika posmā no 2011. līdz 2015.gadam vairāk kā 1000 Krievijas sportisti 30 sporta veidos piedalījušies valsts izveidotā un atbalstītā dopinga sistēmā.
9.decembrī Krievijas sporta ministrs aģentūrai TASS teica, ka “institucionāla sazvērestība” nav pierādīta.

Pievienot komentāru

Intervijas un apraksti
Viedokļi un komentāri
Video, foto
Draugiem Facebook Twitter Google+