
FOTO. Reklāmas un sabiedrisko attiecību zieds, pulcējas “Pirmās PR grāmatas” atvēršanā 0
Ir publicēta Olgas Kazakas “Pirmā PR grāmata”, kas ir adresēta visiem, kuri grib saprast sabiedrisko attiecību pamatus un iegūt vienkāršu un iedarbīgu rīku kopu, ko uzreiz var likt lietā.
Sākot no profesionālās kompetences noslēpumiem, iemaņām un paņēmieniem līdz prasmei radoši domāt, pareizi plānot laiku un tikt galā ar stresu.
„Pirmā PR grāmata” noderēs studentiem, preses sekretāriem, sabiedrisko attiecību un mārketinga speciālistiem, uzņēmumu vadītājiem un īpašniekiem, kā arī publiskām personām, valsts un nevalstiskā sektora darbiniekiem, kuri saprot, ka sabiedriskās attiecības viņiem palīdzēs panākt vairāk,” norāda Olga Kazaka, piebilstot, ka grāmatā ir aplūkoti ne tikai komunikācijas, bet arī mārketinga, psiholoģijas, socioloģijas, uzvedības ekonomikas un citu saistīto jomu aspekti.
Lai iepazītos ar grāmatu, atklāšanas svētkus apmeklēja Latvijas Reklāmas asociācijas valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa, “Draugiem Group” runasvīrs Jānis Palkavnieks, finanšu eksperts Andrejs Martinovs, žurnāliste un grāmatu autore Una Ulme, aktrise un rotu meistare Agnese Zeltiņa, publiciste Svetlana Ļova un daudzi citi uzņēmēji, komunikācijas nozares eksperti un iesācēji.
Daudzi pasākuma apmeklētāji atzīmēja, ka “Pirmās PR grāmatas” iznākšana ir svarīgs notikums Latvijas komunikācijas jomai, jo sen tika gaidīta grāmata, kas iekļautu praktisku informāciju par sabiedriskajām attiecībām apvienojumā ar Latvijas piemēriem.
Par autori: Olga Kazaka 15 gadu vecumā sāka strādāt komunikācijas jomā, 20 gadu vecumā viņa nodibināja sabiedrisko attiecību aģentūru un 30 gadu vecumā aizstāvēja doktores disertāciju komunikācijas zinātnē. Tagad viņa ir sekmīga praktiķe, pieprasīta lektore un vairāku starptautisku komunikācijas jomas konkursu uzvarētāja.