
Nākotnes garša 0
Vai ūdens someljeru laikmets ir tikai īslaicīga modes lieta, vai arī tas iezīmē paliekošu kultūras maiņu? The Economist raksts liek domāt, ka šī tendence ir daļa no plašākas kustības, kurā patērētāji arvien vairāk novērtē kvalitāti, izcelsmi un stāstu aiz produkta. Ūdens kā luksusa prece varētu būt tikai sākums – kas zina, varbūt drīz redzēsim “gaisa someljerus” vai “sāls someljerus”?
Pagaidām ūdens someljeru pasaule piedāvā aizraujošu skatījumu uz to, kā mēs no jauna definējam greznību. Tā ir atgādinājums, ka pat visvienkāršākās lietas var slēpt neparastu skaistumu – ja vien mēs iemācāmies to saskatīt. Nākamreiz, kad paņemsi glāzi ūdens, varbūt vērts uz mirkli apstāties un padomāt: kāds stāsts slēpjas šajā pilienā?