Inta Priedola un Māris Naglis
Inta Priedola un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties! Pētījums – satraukums par vīrusu mazinās, sabiedrība vēlas socializēties un izklaidēties. 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Nauda plūdīs kā upe šīm četrām zodiaka zīmēm: tās drīz kļūs stāvus bagātas
15 valstis, kurās strādā labākie ārsti pasaulē. Par pirmo vietu gan varētu pastrīdēties…
Krimināls
Ar vienu sitienu Rīgas koncertzāles apsargam izšķaida zobus. Vēlāk atklājās, ka sitējs, visticamāk, ir augsta ranga amatpersona… 216
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē karsti, nepubliskoti dati! Nirstam KANTAR COVID-19 barometrā kopā ar Intu Priedolu.

Uzzināsim vai kopējais iedzīvotāju noskaņojums mainās? Skatīsim vai satraukums saistībā ar vīrusu patiešām strauji mazinās un cik būtiski mūsu situācija atšķiras no globālajiem pētījuma rezultātiem. Kā mēs šobrīd plānojam savas finanses un kā skatāmies nākotnē?

CITI ŠOBRĪD LASA

Atklāsim pirmās indikācijas no patērētājiem, no kādiem šī brīža ieradumiem tie atteiksies, vai domā, ka atteiksies – uzzināsim vai ēdiena un pārtikas piegāde uz mājām ir uz palikšanu? Kā arī, ko šajā konkrētajā periodā darīt zīmoliem, ko patērētāji sagaida?

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.