Ansis Šķibusts un Māris Naglis
Ansis Šķibusts un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Web izstrāde – nozare, kurā pieprasījums krīzes laikā ir strauji audzis. 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Pagājušajā naktī pie slimnīcas durvīm pusnaktī atstāj džemperī ievīstītu jaundzimušo: mediķi ko tādu 30 gadu laikā piedzīvo pirmo reizi 10
Kokteilis
Spļāviens sejā Krievijai: Alla Pugačova negaidīti pārsteidz savus fanus
Kokteilis
“Ņemot vērā manu slimību…” Eksprezidents Guntis Ulmanis atklāti stāsta par veselības problēmām ģimenē
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē no CUBE aģentūras vadītāja Anša Šķibusta uzzināsim par web izstrādātāju noslogojumu un finansiālo situāciju ārkārtas stāvokļa laikā.

Saņemsim pamata padomus no kā uzmanīties e-veikalu plānošanas un izstrādes procesā, un vai šis vispār ir īstais laiks mesties e-komercijā?

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā arī, centīsimies noskaidrot, kurš ir spēcīgāks – radošais vai programmētājs?

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.