Ansis Šķibusts un Māris Naglis
Ansis Šķibusts un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Web izstrāde – nozare, kurā pieprasījums krīzes laikā ir strauji audzis. 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
“Šoreiz cieta mana mamma, bet rīt varbūt jau kāds cits.” Sieviete brīdina par nepatīkamu incidentu saistībā ar veikalu “Maxima”
Rosļikovs iecerējis sūdzēties par attieksmi pret krieviem Latvijā, taču krievvalodīgo reakcija uz šo nodomu viņam liek pamatīgi vilties
Pēc sadursmes bērns vēl bija dzīvs, taču garām braucoša automašīna viņu nāvējoši notrieca – Latgalē notikusi smaga avārija
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē no CUBE aģentūras vadītāja Anša Šķibusta uzzināsim par web izstrādātāju noslogojumu un finansiālo situāciju ārkārtas stāvokļa laikā.

Saņemsim pamata padomus no kā uzmanīties e-veikalu plānošanas un izstrādes procesā, un vai šis vispār ir īstais laiks mesties e-komercijā?

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā arī, centīsimies noskaidrot, kurš ir spēcīgāks – radošais vai programmētājs?

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.