
Radošās izcilības konferencē spriedīs, kā atbrīvoties no mārketinga bulšita cēloņiem 1
27.martā no plkst.9 līdz 17 daudzfunkcionālajā konferenču un pasākumu centrā “Fantadroms” notiks Radošās izcilības konference “ADWARDS MMXX” un ikgadējā “ADWARDS” apbalvošanas ceremonija, informē “Latvian Art Directors Club” vadītāja Annija Mežgaile.
Konferencē pārdomās par radošuma lomu nozares ikdienā dalīsies “ADWARDS” žūrijas locekļi. Piemēram, žūrijas prezidents Ādams Kerjs (Accenture Interactive Nordics, Stokholma) runās par radošumu kā nozares galveno virzītājspēku.
Maija Rozenfelde (Nord ID Riga) meklēs veidu, kā nepārtrauktas un pāri plūstošas informācijas laikmetā nepazaudēt spēju brīnīties.
Kategorijas “PrintArt & Design Craft” žūrijas vadītājs Ričards Bērds (Londona) ieskicēs aktualitātes un tendences zīmolu identitātes dizainā. Kristians Rukuts (RUSH Creative images, Rīga) stāstīs, kā zīmolu komunikāciju ietekmē vai neietekmē tehniskais izpildījums.
Ieskats “ADWARDS 2018”
Alise Zariņa runās par reklāmas un mākslas savstarpējo mijiedarbību, Laura Trovaluši (Halvas Milan) atklās, kā likt cilvēkiem iemīlēties, bet Kristaps Siliņš (McCann Rīga, White Label) aicinās aizdomāties par dažādiem mārketinga bulšita cēloņiem un kā no tiem atbrīvoties radošajās industrijās.
Šie un citi temati – konferences programmā, ar kuru pilnībā iespējams iepazīties šeit.
Konferences noslēgumā tiks pasniegtas ikgadējās “ADWARDS” radošās izcilības balvas 11 kategorijās.