Foto. pexels.com

Globālā rezonanse 0

Mediji, visticamāk, uzsvēra “Pelnrušķītes” lomu Disneja princeses franšīzes izveidē, kurā ietilpst tādas varones kā Sniegbaltīte, Aurora un Ariela. Tās ietekme sniedzās tālu ārpus ASV – no Japānas, kur Disneja parki svētkus svinēja ar tematiskām precēm, līdz Eiropai, kur filma tika atkārtoti izrādīta kinoteātros. Kanādā, piemēram, 1950. gada filma atgriezās Monreālas kinoteātros pēc “pārliecinoša publikas pieprasījuma”.

Filmas mūzika, kas ietver tādas dziesmas kā “So This Is Love” un “Sing, Sweet Nightingale”, ir tulkota daudzās valodās, padarot to par globālu fenomenu. 2000. gadā, tuvojoties jaunajam gadu tūkstotim, “Pelnrušķīte” simbolizēja nostalģiju pēc vienkāršākām, cerīgākām pasakām, kas atbilst Disneja maģijas garam.

“Pelnrušķītes” 50. gadadiena iezīmēja ne tikai pagātni, bet arī nākotni. Tā turpināja iedvesmot jaunas paaudzes, un tās tēls tika integrēts Disneja parkos, precēs un pat modes industrijā.
Pelnrušķītes stāsts māca, ka pat visgrūtākajos brīžos sapņi var piepildīties ar ticību un mazliet “Bibbidi-Bobbidi-Boo”. 50 gadus pēc tās iznākšanas filma palika tikpat burvīga, un tās mantojums turpina spīdēt kā stikla kurpīte pusnaktī.

Reklāma
Reklāma
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.