Mobilā versija
Brīdinājums +12.3°C
Anšlavs, Junora
Ceturtdiena, 25. maijs, 2017
12. maijs, 2017
Drukāt

Par mata tiesu no lielas nelaimes: pārgalvīgs manevrs uz Liepājas šosejas (12)

Foto no skaties.lvFoto no skaties.lv

Pārgalvīgas apdzīšanas uz Latvijas autoceļiem ir ikdiena. Šodien viens šāds manevrs beidzās bēdīgi kādai ”Nissan” vadītājai, kura sadūrās ar automašīnu ”Audi”, kas izgrieza uz šosejas no mazāk svarīga ceļa. Par mata tiesu izdevās izvairīties no frontālas sadursmes.

Šorīt, kad lielas auto straumes pa visiem ceļiem plūst Rīgas virzienā, uz Liepājas šosejas pie pagrieziena uz ciematu Lapsas notika smaga avārija. Automašīna ”Audi” izbrauca uz galvenā ceļa un nepalaida pa to braucošo ”Nissan”, kas turklāt tobrīd veica apdzīšanu un brauca Liepājas virzienā.

Aculiecinieki nekavējoties saukuši ātros. ”Nissan” vadītāja aizvesta uz slimnīcu, bet ”Audi” šoferim par laimi viss kārtībā, viņa auto cietis daudz vieglāk.

Pievienot komentāru

Komentāri (12)

  1. Parasti Apdzīšana ir arī stulba Atbildēt

    Apdzīšana ir bīstama.
    Piesātinātā plūsmā apdzīšana ir arī bezjēdzīga, jo katrs riskantais iebrauciens pretējā joslā dod iespēju kopīgajā plūsmā pavirzīties par pāris auto pozīcijām uz priekšu. Viena auto pozīcija – tās parasti ir 3 sekundes. Divas auto pozīcijas – 6 sekundes. Desmit apdzīti auto – 30 sekundes. 100 apdzīšanas manevri – 5 minūtes. Ja pieļaujam, ka risks ir 1%, tad vienā no šiem 100 apdzīšanas manevriem varam pazaudēt tik daudz, ka pārējos 99 ietaupītās nepilnās 5 minūtes liksies pavisam neliels sīkums.
    Vienīgās reizes, kad ir jēga apdzīt, ir tad, kad šoseja ir relatīvi tukša ne tikai pretējā, bet arī Jums vajadzīgajā virzienā, un kāds Jums pa priekšu kūļājas ar 70 vai mazāk pie atļautajiem 90 km/h.

  2. Apdzīšana ir bīstama Atbildēt

    Audi vadītājs pirms izbraukšanas uz galvenās paskatījās pa labi, viņam vajadzīgā virziena josla tukša, pretējā virziena joslā pilna plūsma. Paskatījās pa kreisi, viņam vajadzīgā virziena josla tukša un grieza pa labi ārā uz galvenā uz ceļa.
    Pa to laiku no pretējā virziena joslā viens auto sadomāja apdzīt pārējos. Paskatījās pretējā virziena joslā – tā ir tukša. Sānceļā esošais auto vai nu vēl nebija redzams, vai, ja arī bija redzams, tam ir jādod ceļš pa šoseju braucošajiem neatkarīgi no virziena un joslas. Vadītāja izbrauca no savas joslas, lai apdzītu, savukārt Audi vadītājs, kas it kā bija pārliecinājies, ka viņam vajadzīgā virziena josla tukša, izgrieza uz ceļa. Un sadursme.

  3. Latvija 80 % autovaditaji brauc neapdomigi.neuzmanigi,nekulturali,tada sajuta ka nevienm nav autovaditaja aplieciba!!!

  4. Ko var darīt, ja smadzenes saminīja pret mašīnu.

  5. Beigsim citus nolikt vai paši esam labāki-cita acī skabargu ieraugam bet savā baļķi nē.Paldies Dievam ka viss beidzies bez lielas nelaimes,padomāsim katrs kad sēžamies pie stūres ka mūs gaida mājās.

  6. nu tas sanak ka ir pilseta ar atruma ierobezojuu 50 bet ja vina apdzina tad atrums vareja but kadi 70

  7. Parasti par pretejo joslu pretim traucas bembisti , tas ir , ka likums .

  8. Santai daudz laimes otrajā dzimšanas dienā…
    No nelaimes neviens nav pasargāts. Cerams ka Santai viss būs labi…
    Paldies autovadītājiem, kas nebija vienaldzīgi un palīdzēja Santu atbrīvot no dzežiem

  9. CENZŪRA ir APZINĀTI PRETLIKUMĪGS NOZIEGUMS Atbildēt

    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze
    CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze CENZORI.la-vīze

  10. Izbraucot no mazākas nozīmes uz galveno ceļu, jādod ceļs visiem, kas uz tā atrodas, arī apdzinējiem. Audi to neizdarīja.

    • Ko tur spriest arĩ stipri šaubos kad dãma ar nisan apdzina uz 90 km/h pãrsvarã tãdi lido uz 180 otrs bieżi uz galvenã ceļa kur ir krustojumi un mazãk svarīgu ceļu atzari ir nepãrtraukta lĩnija.

      • Nepārtrauktā neko nedod. Drīkst to šķērsot, lai atgrieztos savā joslā. Nisan uzsāka apdzīt tur kur to drīkst, bet Audi izbrauca uz galvenā ceļa, nepārliecinoties par drošību. Labi, ka nav smagas sekas, krimināllikums ir bargs par neuzmanību.

Draugiem Facebook Twitter Google+