×
Mobilā versija
Brīdinājums -13.4°C
Haralds, Almants
Piektdiena, 23. februāris, 2018
8. novembris, 2017
Drukāt

Īsteno 15 gadus lolotu ideju par īpašas šokolādes ražošanu (8)

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Šokolādes "RED" tāfelītes cena veikalos: parasti 2,70 līdz 3 eiro par tāfelīti, akcijas laikā – nedaudz zem 2 eiro. Kastīte 4,50 eiro, akcijas laikā nedaudz zem 4 eiro.

NP Jelgavas biznesa parkā kopš piektdienas oficiāli atklāta pavisam jauna šokolādes ražotne “Chocolette Confectionary”, kura ražo unikālu šokolādi “RED”.

Tā izceļas ar to, ka nesatur cukuru un tauku daudzums “RED” šokolādēs ir divreiz mazāks nekā citās šokolādēs – 100 gramos šokolādes ir 299 kalorijas, kas, pēc ražotāju teiktā, ir zemākais kaloriju daudzums šokolādē pasaulē. Šobrīd pieejamas četras dažādas garšas, kā arī tāda paša nosaukuma šokolādes konfektes.

“Chocolette Confectionary” valdes locekle Anasta­sija Repina sacīja, ka viņa ideju par šādu šokolādi lolojusi jau 15 gadus, taču ilgstoši neesot izdevies atrast dzirdīgas ausis un palīgus, kas ideju varētu padarīt par realitāti. “Šis ir vēsturisks brīdis – varam izbaudīt izcilu šokolādi, bet nezaudēt formu. No 23 gadu vecuma sapņoju par šādu šokolādi un nevienu brīdi nepadevos. Līdzīgi domājošos atrast nebija viegli, taču 2014. gadā tas izdevās. Pārtikas tehnologi neticēja, ka ir iespējams izveidot šokolādi ar šādām īpašībām, nezaudējot garšu, taču man noticēja Konstantīns Ellers no Krievijas Zinātņu akadēmijas Pārtikas institūta. Līdzko atradām komandu, sākām eksperimentēt, un pirmie testi notika 14 kvadrātmetru mazā telpā. Kopš tā laika esam izmēģinājuši vairāk nekā 200 receptes,” sacīja “RED” idejas autore.

Viņa norādīja, ka “Chocolette Confectionary” ir viena no Eiropā modernākajām šokolādes ražotnēm, kas ir pilnībā automatizēta. Par to varēja pārliecināties arī “LA”, apskatot visu šokolādes ražošanas procesu. K. Ellers sacīja, ka pašas kakao pupiņas ir veselīgs produkts ar dabiskiem antioksidantiem, taču galvenais izaicinājums bija saprast, kā samazināt cukura un tauku daudzumu šokolādē, nezaudējot garšu un veselīgās īpašības. Ar unikālo formulu, kā to izdevies panākt, zinātnieks gan nepadalījās, taču uzsvēra, ka visas sastāvdaļas ir drošas un atzītas.

Savukārt kompānijas biznesa attīstības vadītājs Guntars Dzērve ir pārliecināts, ka “RED” atstās neizdzēšamas pēdas 21. gadsimta šokolādes ražošanas nozarē. “Klienti jau novērtējuši mūsu dizainu un garšu. Drīz dosimies uz izstādi Šanhajā, kur prezentēsim produktu potenciālajiem partneriem. Mērķi ir augstākie un mēs redzam tos augstumus, kas mums ir jāsasniedz,” sacīja G. Dzērve.

Galvenais “RED” tirgus būs ārvalstis – Vācija, Skandināvija, kur šokolāde jau pieejama, kā arī Āzijas, Amerikas un Tuvo Austrumu valstis, uz kurieni šokolādi eksportēs jau pavisam drīz. Protams, netiks aizmirsts arī Baltijas tirgus, kur šokolāde jau atrodama veikalos.

Ražotnes atklāšanā bija ieradies arī Ekonomikas ministrijas parlamentārais sekretārs Jānis Upenieks, kurš norādīja, ka ir liels saldumu mīlis un no pārlieku liela svara viņu pasargājot vēl lielāka mīlestība pret sportu. “Vēlos pateikties uzņēmējiem, kuri izvēlējušies Latviju kā vietu investīcijām. Reizēm skatos ziņās, ka biznesa reitingos esam noslīdējuši zemāk, bet šādi uzņēmumi pierāda, ka nodokļu un biznesa vide Latvijā ir saprotama un pieejama.

Uzņēmums jau iestājies arī Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijā, un tās valdes locekle Ligita Turnere norādīja, ka ražotne ir ļoti mūsdienīga un tajā ir modernākās un unikālākās tehnoloģijas. “Kopumā jebkura uzņēmuma ienākšana Latvijā ir pozitīva, jo tās ir darba vietas un nodokļi. Tā kā uzņēmums lielāko daļu plāno eksportēt, tad tam būs gana jūtama ietekme arī uz kopējo ekonomiku. Jau esošās investīcijas ir ļoti lielas, turklāt viņiem ir vēl vieta attīstībai,” sacīja L. Turnere.

 

"Chocolette Confectionary" valdes locekle Anastasija Repina ražotnes atklāšanā uzsvēra, ka izvairīšanās no cukura un liela tauku daudzuma ir pasaules tendence, rūpējoties par savu veselību, un no tās nedrīkst atkāpties: ""RED" sniedz iespēju baudīt šokolādi, nejūtot vainas apziņu." Publicitātes foto"Chocolette Confectionary" valdes locekle Anastasija Repina ražotnes atklāšanā uzsvēra, ka izvairīšanās no cukura un liela tauku daudzuma ir pasaules tendence, rūpējoties par savu veselību, un no tās nedrīkst atkāpties: ""RED" sniedz iespēju baudīt šokolādi, nejūtot vainas apziņu." Publicitātes foto

“Chocolette Confectionary”

* Ražo šokolādi “RED”, pašlaik četru dažādu garšu šokolādi un konfektes.

* Ražotnē investori ieguldījuši 10 miljonus eiro.

* Sākotnēji ražošanas jaudas būs apmēram 1000 tonnas šokolādes gadā, taču maksimāli gadā varēs saražot apmēram 5000 tonnas.

* Šobrīd ražotnē nodarbināti 57 cilvēki, bet līdz gada beigām uzņēmums plāno nodarbināt jau apmēram 100 cilvēkus.

* “Chocolette Confectionary” 100% pieder Kiprā reģistrētajam “Mediahold SBC Limited”.

Dati: Chocolette Confectionary”, Firmas.lv

Pievienot komentāru

Komentāri (8)

  1. Tā Kipra nosita visu vēlmi to pirkt. It kā doma cēla par šokolādi bez pievienota cukura utml., bet Latvijai atkal aizies viss secen.

  2. var pirkt šo izstrādājumu?

  3. Izperēja! Tikai - ko? Atbildēt

    Šokolādi bez šokolādes. Un priekš tā bija vajadzīgi 15 gadu ! Ātri gan!

  4. he he bruunais palmu elljas kamols ar shokolaades garshu …

  5. Kaut kā atgādina stāstu par krējumu un krējuma izstrādājumu. Šokolāde ir mantiņa , ko darina no kakao un cukura un krietnas tauku piedevas. Šis kvalificējas izstrādājuma kategorijā. Vismaz vienu , pagaršošanai , nopirkšu – to ar šokolādes garšu.

  6. Nepirkšu! Kārtējais Kiprā reģistrētais uzņēmums!

  7. Nepirkšu! Kārtējais Kiprā reģistrētais uzņēmums.
    Lai iet dillēs!

Draugiem Facebook Twitter Google+