Karikatūras

Gatis Šļūka. Zīmolvedība Latvijā

Dzelzceļa pasažieru pārvadātājs AS “Pasažieru vilciens” šogad maijā Patentu valdē reģistrējis preču zīmes “Vivi Latvija” un “Vivi”. “Pasažieru vilciena” pārstāvji informē, ka jaunu ritošo sastāvu pasažieri varēs sākt izmantot 2022. gadā, un līdz ar šo vilcienu saņemšanu būtiski mainīšoties “Pasažieru vilciena” sniegtais pakalpojums un identitāte. Elektrovilcienu interjera un eksterjera dizaina izstrāde, jauna zīmola izstrāde, vizuālās atpazīstamības vadlīniju jeb stila grāmatas izstrādes izmaksas esot 34 100 eiro, bet vizuālās identitātes ieviešanas komunikācijas stratēģijas izstrādes izmaksas – 7850 eiro. “Lēmums par pārzīmološanu pieņemts, jo tas ilustrēs pārmaiņas, uz kurām jau šobrīd ir ceļā “Pasažieru vilciens”, kā arī to jauno pakalpojumu kvalitāti, kuru piedāvāsim iedzīvotājiem turpmākajos gados,” pauž uzņēmums.

Reklāma
Reklāma
10 produkti, kuri traucē notievēt. Arī tādi, kurus uzskatām par veselīgiem
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā! 69
Pirmās pazīmes jau ir: Bijušais NATO komandieris brīdina par Kremļa iespējamiem uzbrukuma plāniem saistībā ar NATO mācībām Baltijas jūrā 3
Lasīt citas ziņas

Sociālajos tīklos ļaudis gan kaismīgi ironizē par izvēlēto jauno nosaukumu “Vivi”.

VIDEO. Krievijas ofensīva ir sākusies: okupanti intensīvi uzbrūk Harkivas apgabalam; iedzīvotāji bēg
Radot GPS traucējumus, Krievija sāk fiziski ietekmēt cilvēku ikdienu
Kokteilis
VIDEO. Tūkstošiem protestētāju, svilpieni uz skatuves un apdraudēta drošība: Izraēlas pārstāvei Eirovīzijā neklājas viegli
Pēdējo 20 gadu laikā spēcīgākās ģeomagnētiskās vētras ir ceļā uz Zemi – var “salūzt” pat internets