Publicitātes foto

Kā tas viss sākās? 2

Enno Ence ar sievu bija domājuši vai nu pirkt lauku māju, vai sākt savu pašu biznesu. Izlēma par labu biznesam. Tā kā Enno gadiem ilgi bija strādājis ar importa preču pārdošanu, viņš bija daudz laika veltījis importa preču analīzei, izvērtējot gan to filozofiju un priekšrocības, gan trūkumus. Enno ar sievu izvēlējās radīt brokastu pārslas, jo uzskatīja, ka varētu to darīt labi un būt konkurētspējīgi.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos 25
Ziemeļamerikas indiāņu zvēru horoskops. Uzzini, kurš dzīvnieks esi tu! 17
4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot 3
Lasīt citas ziņas

Te nu būs maza mārketinga paraugstunda. Kā savā laikā mācījos, mārketingā ir četri galvenie komponenti. Angļu valodā šī stratēģija saucas “Četri P”. (Product – produkts, Price – cena, Place – vieta, Promotion – noformējuma un reklāmas aktivitātes). Šo pieeju arī es esmu gadiem ilgi pielietojusi un tās efektivitāti pārbaudījusi banku sfērā.

Produkts
Enno Ence saprata: lai konkurētu ar pasaules slavenajiem zīmoliem, tādiem kā, piemēram, “Kellogg’s” un “Nestle”, jārada produkti, kas ir labāki, veselīgāki un pamatā no Latvijā pieejamām izejvielām. Viņš arī vērsās pie zinātniekiem Latvijas Lauksaimniecības akadēmijā, lai lūgtu padomu un ieteikumus produktu radīšanā. Mērķis bija radīt pārslas ar mazāku pievienotā cukura daudzumu un bez taukvielām, pārtikas piedevām un konservantiem. Tapa patiešām izcili četri produkti bērniem un trīs veidu pārslas pieaugušajiem. Tika veikta pētniecība, produktu nosaukumu un iepakojuma izveidē iesaistīti bērni un viņu mammas. Tieši bērni izdomāja nosaukumu “Milzu!”, jo tas atbilst viņu sapņiem izaugt lieliem, stipriem, izskatīgiem un gudriem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Cena
Bija arī skaidrs, lai “iekarotu” brokastu pārslu tirgu, cenai jābūt konkurētspējīgai. “Milzu!” pārslām ir ļoti labs cenas un kvalitātes balanss.

Vieta
Lai attaisnotu lielās investīcijas, bija jānodrošina pietiekami lieli apjomi un jāiesaista lielveikali. “Rimi” pirmie noticēja “Milzu! ” produktiem. Šobrīd “Milzu!” produkcija ir pieejama cilvēkiem visā Latvijā.

Noformējums un reklāmas aktivitātes
Iepakojums un nosaukumi bērnu pārslām tika radīti ar bērnu palīdzību. Viņi izvēlējās “Prieks”, “Spēks”, “Prāts” un “Veiklums”, kā arī pauda savas domas par to, kādiem jāizskatās zīmējumiem uz iepakojumiem. Bērniem ļāva pat izkrāsot “Milzu!” burtus nosaukumā, un viņi izvēlējās krāsot katru burtu citā krāsā.
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.