Pareiza (zaļā) un nepareiza (sarkanā) pagrieziena trajektorija.
Pareiza (zaļā) un nepareiza (sarkanā) pagrieziena trajektorija.
Ata Jansona ilustrācija

Ātrums līkumā 0

Ir tikai viena recepte, kura gan nav uzrakstāma absolūtās mērvienībās, tomēr ir pietiekami precīza un viennozīmīga:

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Nosaukti 8 vārdu īpašnieki, kuriem gribot vai negribot sanāk iekulties nepatikšanās 9
TESTS. Atbildi uz 8 jautājumiem un noskaidro, vai latviešu kino klasikā orientējies kā zivs ūdenī!
RAKSTA REDAKTORS
Ineses Supes cīņa turpinās: “Kad iznācu no ķirurga kabineta, es apraudājos, jo man gribējās iznākt kā uzvarētājai, bet tā pagaidām nesanāk”
Lasīt citas ziņas

– Droša un komfortabla stila braucēju ātrums ir vismazākais līkuma sākumā un aug (ja ir tāda vēlme un iespējas) tā beigās. Nevis otrādi. Ātra “ieeja” dod risku, nevis garantē vidējā ātruma palielinājumu. Mūsdienu auto ir pietiekami dinamiski, lai, pagriezienu sākot, konstatējuši, ka tā rādiuss ir lielāks, nekā gaidīts, saķere labāka, nekā piesardzīgi prognozēts, jūs varētu ātri un skaisti akselerēties līdz kārotajam līmenim. Turklāt tieši šādai dinamikai ir piemērotas automobiļa ritošās daļas īpašības un klasiskā pagrieziena trajektorija, līdz kurai nu beidzot esam nonākuši.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.