Foto – LETA

Swedbank ievieš jaunu iespēju, kā atbloķēt internetbanku 0

No ceturtdienas “Swedbank” klienti varēs izmantot jaunu ērtu iespēju atbloķēt piekļuvi savai internetbankai vai mobilajai lietotnei, ja tā tika netīšām nobloķēta, piemēram, nepareizi ievadot paroli, informē banka.

Reklāma
Reklāma
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Pekina plāno pārņemt Putina impēriju? Eksperts atklāj, kāpēc diktators šoreiz ir patiesi nobijies
Lasīt citas ziņas

Tagad klients pats varēs vairākas reizes vēlreiz mēģināt ievadīt pareizo paroli pēc noteikta laika, par ko informāciju redzēs internetbankas vai mobilās lietotnes ekrānā. Iespēju varēs izmantot arī Smart-ID lietotāji.

“Līdz ar to palielinās pakalpojumu klāsts, ko klients var izdarīt pats, kad nav nepieciešams vērsties bankā klātienē vai zvanīt uz konsultāciju centru. Šī iespēja tiks aktivizēta regulāro IT uzturēšanas darbu laikā naktī uz 8.februāri,” sacīts bankas paziņojumā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Banka arī informē, ka šonakt, naktī uz 8.februāri no plkst. 00:00 līdz 06:00 notiks ikmēneša IT uzlabojumu ieviešana Swedbank sistēmās. IT darbu laikā iespējami nelieli traucējumi Swedbank karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.