Mobilā versija
Brīdinājums -1.4°C
Voldemārs, Valdemārs, Valdis
Svētdiena, 11. decembris, 2016
25. septembris, 2012
Drukāt

Bērziņš: Nav normāli, ka par nodokļu maksātāju naudu skolēnus māca valstij nelojāls pedagogs

Foto - LETAFoto - LETA

Gaidis Bērziņš.

Tā nav normāla situācija, ka par Latvijas nodokļu maksātāju naudu darbu skolā joprojām turpina valstij nelojāls pedagogs, – LNT raidījumā “900 sekundes” sacīja Nacionālās apvienības līdzpriekšsēdētājs Gaidis Bērziņš, komentējot Rīgas 40.vidusskolas skolotāja Vladislava Rafaļska (PCTVL) paziņojumus par nelojalitāti valstij.

Iespējams, šāds pedagogs arī skolēniem māca nelojālu attieksmi pret savu valsti. Bērziņš uzsvēra, ka tas nebūt nenozīmē, ka cilvēkam nedrīkst būt savs viedoklis, bet tāds cilvēks nedrīkst mācīt skolēnus. “Joprojām nav skaidrs, kāpēc kopš paziņojuma par nelojalitāti šāds skolotājs joprojām turpina darbu skolā,” sacīja NA vadītājs.

Bērziņš norādīja, ka Nacionālajai apvienībai “tas ir goda jautājums, lai Rafaļskis skolā nestrādātu”.

Kā uzskata Bērziņš, likuma grozījumi šādos gadījumos situāciju nemainītu, ‘no darba var atbrīvot arī uz Darba likuma pamata”.

Jau ziņots, ka Saeimas Valstiskās audzināšanas apakškomisija šodien plkst.12 vērtēs Rafaļska atbilstību ieņemamajam amatam saistībā ar izteikumiem par viņa nelojalitāti Latvijas valstij.

Skolas vadības ētikas komisija Rafaļskim ir izteikusi piezīmi.

Apakškomisijas sēdē aicināti piedalīties Rīgas 40.vidusskolas direktores vietas izpildītāja Jeļena Vediščeva, Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta direktors Guntis Helmanis, Izglītības un zinātnes ministrijas pārstāvis un zvērināts advokāts Mārcis Krūmiņš.

Jau ziņots, ka Rafaļskis radio ēterā paziņojis, ka ir nelojāls Latvijas valstij. “Esmu gatavs godīgi pateikt, ka esmu šai valstij nelojāls. Es šo režīmu vienkārši nicinu. Tas atgrūž arī manus bērnus un rada tiem daudz problēmu,” paudis Rafaļskis. Vēlāk viņš skaidroja, ka savos izteikumos par nelojalitāti esot runājis par valdību, režīmu, nevis valsti, kultūru, tautu vai vēsturi.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+