Jauns “Opel” dīzeļdzinējs 0

Vācu autoražotājs “Opel” laidis klajā jaunu 1,6 litru “CDTI ECOTEC” dīzeļdzinēju.

Reklāma
Reklāma
10 produkti, kuri traucē notievēt. Arī tādi, kurus uzskatām par veselīgiem
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā! 69
Pirmās pazīmes jau ir: Bijušais NATO komandieris brīdina par Kremļa iespējamiem uzbrukuma plāniem saistībā ar NATO mācībām Baltijas jūrā 3
Lasīt citas ziņas

Pirmais modelis, kuram pieejams šis motors, ir minivens “Opel Zafira Torer”, taču tuvākajā laikā šo mūsdienīgo dīzeli dažādās jaudas versijās saņems arī citi “Opel” modeļi.

Ražotājs apgalvo, ka tas ir visu laiku tīrākais dīzeļmotors “Opel” vēsturē. Tas aprīkots ar “BlueInjection SCR” (selektīvā izplūdes gāzu neitralizācija) tehnoloģiju, kurā tiek izmantots “AdBlue” šķidrums, līdzīgi kā tas ir daudziem modernajiem ekodīzeļiem. 1,6 CDTI atbilst stingrajām Euro6 emisiju normām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Dzinēja jauda “Zafira Tourer” gadījumā ir 136 ZS, griezes moments 320 Nm, vidējais degvielas patēriņš, pēc ražotāja datiem, ir 4,1 litrs uz 
100 km, CO2 emisijas tikai 109 g/100 km un iespēja braukt ar maksimālo ātrumu 193 km/h. “Opel” apgalvo, ka neviens cits automobilis kompakto minivenu saimē nespēj piedāvāt tādu griezes momenta, veiktspējas un degvielas ekonomijas kombināciju kā “Zafira Tourer 1,6 CDTI”. Testa braucienos Latvijas apstākļos gan tik zemu degvielas patēriņu sasniegt neizdevās, taču arī par pāris litriem lielāks rādījums visai agresīvā un netaupīgā stilā uzskatāms par labu rezultātu. Nedrīkst arī aizmist, ka “Zafira Tourer” ir gana liels un smags automobilis.

Šis jaunais agregāts papildina “Zafira Tourer” jau tā plašo motoru saimi, kur pieejami pieci dīzeļi, ieskaitot jauno lieljaudas “2,0 BiTurbo CDTI” ar 195 ZS, un četri benzīna motori, kā arī “LPG” un “CNG Turbo” varianti.


1,6 litru “CDTI” motors ar alumīnija bloku nomainīs 1,7 litru agregātu, kā arī dažas mazāk jaudīgas 2,0 litru dīzeļmotoru versijas. Ražotājs norāda, ka salīdzinājumā ar līdzšinējo 1,7 litru dīzeļdzinēju jaunā samazināta darba tilpuma motora maksimālā jauda un griezes moments ir palielināts, bet degvielas patēriņš salīdzinājumā ar līdzvērtīgas jaudas 2,0 litru dīzeļdzinējiem samazināts par 10 procentiem.

Jaunā motora ražošana pērn sākta Ungārijas rūpnīcā, kurā top vēl viens no jaunās paaudzes “Opel” motoriem – 1,6 litru “SIDI ECOTEC” benzīna agregāts.

“Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI” nopērkama, sākot ar 24 687 eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.