Foto-LETA/AFP

Vai izmantojat kolektīvās iepirkšanās priekšrocības? 0

Kristīne Pūpolīte Rīgā: “Es ik dienu pārlūkoju jaunākos kolektīvo iepirkšanās portālu piedāvājumus, jo tajos var atrast daudz noderīgu lietu par krietni zemākām cenām. Patīk tas, ka ir izveidoti portāli, kas apkopo visu interneta portālu piedāvājumus. Tas ietaupa laiku.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

Esmu izmantojusi skaistumkopšanas pakalpojumus, kafejnīcu un restorānu piedāvājumus. Ar savu pirkumu vienmēr esmu bijusi apmierināta, nekad nav nācies iegādāto kuponu atdot atpakaļ. Lielākais pirkums bijis pārdesmit latu liels. Esmu skatījusies arī dārgākus piedāvājumus, piemēram, ceļojumus, taču pēc izskanējušās informācijas par risku šādus pirkumus tomēr neesmu veikusi.”

Raivis Kārkliņš Vecumnieku novadā: “Man ir draugi, kuri ik rītu paskatās, kādi ir jaunākie kolektīvās iepirkšanās piedāvājumi. Es tos skatos aptuveni reizi nedēļā. Lielākoties iegādājos noderīgas lietas vai pakalpojumus. Piemēram, automašīnu mazgāju, tikai izmantojot šādi iegūtu atlaidi. Uz pusi lētāk izdevās automašīnai notonēt stiklus. Līdz šim nav nācies vilties iegādātajos kuponos – visi pakalpojumi nodrošināti kvalitatīvi. Gribētos gan citreiz ilgākus izmantošanas termiņus – nereti tie noteikti pavisam īsi, vien kādas desmit dienas.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Dairis Kalniņš Baldonē: “Esmu pāris reizes izmantojis kolektīvās iepirkšanās kuponus, bet vienu reizi gan nācās atprasīt samaksāto naudu. Biju iegādājies auto mazgātavas pakalpojumus Rīgā, bet līdz pat kupona derīguma termiņa beigām nevarēju pierakstīties pakalpojumam pieņemamā laikā. Pēc tam pamanīju, ka konkrētais uzņēmums savus piedāvājumus bija ievietojis vairākos kolektīvās iepirkšanās portālos un tos iegādājies liels cilvēku skaits. Tā kā iegādāto pakalpojumu nevarēju izmantot, tad nācās atteikties no pirkuma. Aizsūtot atteikumu, ilgu laiku gaidīju naudu savā kontā. Kad divu nedēļu laikā tā neienāca, trīs dienas bija jāzvana uz portālu, lai noskaidrotu, kur tā palikusi. Tad izrādījies, ka mans atteikums esot noklīdis. Šis starpgadījums licis uzmanīgāk izvērtēt, kādus pakalpojumus iegādājos. Tie gan nav dārgi – pārsvarā ikdienā nepieciešamas preces vai pakalpojumi, piemēram, matu griešana.”

Sanda Aizupe Siguldā: “Kolektīvās iepirkšanās portālos iepērkos reti, piemēram, iegādājoties boulinga spēli vai vakariņas. Visvairāk attur tas, ka lielāko daļu piedāvājumu var izmantot tikai Rīgā. Cilvēkiem, kas galvaspilsētā ir reti, tas nudien nav izdevīgi. Šajos portālos reti kad parādās vietējo pilsētu uzņēmēju piedāvājumi. Prieks gan, ka pēdējā laikā ir iespēja iegādāto preci par nelielu samaksu piegādāt uz jebkuru vietu Latvijā. Iespējams, tas palielinās šo portālu klientu skaitu.”

Uzziņa

* Sūdzību skaits par kolektīvās iepirkšanās portāliem pieaug: pērn Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) reģistrētas aptuveni 40 sūdzības, bet šajā gadā saņemti jau teju 100 iesniegumi.

* Visbiežāk domstarpības un nesaprašanās rodas saistībā ar pakalpojumu izmantošanas termiņiem. Cilvēkiem raksturīgi kuponā norādīto termiņu aizmirst vai arī viņi ir neapmierināti, ka nevar pierakstīties uz kādu pakalpojumu sev vēlamajā laikā.

* Patērētājiem jāievēro, ka kolektīvās iepirkšanās veids prasa daudz lielāku uzmanību nekā preces vai pakalpojuma iegāde veikalā. Ļoti rūpīgi jāizlasa informācija un jārēķinās, ka pakalpojums pircējam ir garantēts, taču nav garantēts ērtākais laiks tā saņemšanai.

Avots: PTAC