Auziņš: Kā var vinnēt viena eiro iepirkumu, ja tas maksā trīs – kā to var dabūt gatavu? 0

Stāsts par lielajiem iepirkumiem. Viens no tiem – pasažieru pārvadātāji reģionos cīnījās par tā saucamajām lotēm, skaidrs, ka cenas tika sistas lejā, lai varētu konkursu vinnēt. Realitātē izrādījās, ka par šo cenu nav iespējams pasūtījumu izpildīt – nav naudas pat, par ko samaksāt algas šoferiem. Situāciju šajā jomā ilustrē TV24 raidījums “Preses klubs”.

Kokteilis
FOTO. Dzemdībās nošķirti dvīņi? Atklāts, ka mūsu Saeimā strādā divi pilnīgi identiski deputāti
VIDEO. “Jau divas avārijas, bet ceļa tīrītāja neviena, ko jūs gaidāt?” Mārtiņš nikns par gauso darbu uz A9 1
RAKSTA REDAKTORS
“Nogurums ir milzīgs.” Reinis vairākas stundas dienā pavada ceļā uz un no darba. Valsts darba inspekcija atklāj, kas viņam par to pienākas
Lasīt citas ziņas

Komentāru sniedz Ivars Auziņš, uzņēmējs, aktieris: “Tur viss ir skaidrs. Pārvadājums vienkārši maksā vairāk vai arī pārvadājumu ir par daudz, ir kaut kas jāņem nost!”

“Abstrakti runājot – kā var vinnēt viena eiro iepirkumu, ja tas maksā trīs – kā to var dabūt gatavu? Visi zina, cik tas maksā! Tad ir jāmaina finansists!” acīmredzamo ilustrē Auziņš.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš arī vērš uzmanību uz to, ka arī valsts puse, kas ir pieņēmusi šo konkursu, nav kārtīgi izvērtējusi pamatojumu iesniegtajiem dokumentiem – ir kādā laika periodā, piemēram, piecgadei uz priekšu, jāieliek plānā degvielas cenu izmaiņas un citas cenas, tad veidosies līkne, kurā jāiekļaujas.

“Nevar būt tā, ka atnāk divi čaļi un par eiro sola visu uztaisīt, un vinnē vienā rāvienā. Beigās paiet daži gadi, un nebrauc neviens autobuss,” tad iestājas situācija, kad šie biznesmeņi sāk šantažēt visus, lai maksā vairāk, un rezultātā cieš pasažieri, saka Auziņš.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.