Auziņš: Kā var vinnēt viena eiro iepirkumu, ja tas maksā trīs – kā to var dabūt gatavu? 0

Stāsts par lielajiem iepirkumiem. Viens no tiem – pasažieru pārvadātāji reģionos cīnījās par tā saucamajām lotēm, skaidrs, ka cenas tika sistas lejā, lai varētu konkursu vinnēt. Realitātē izrādījās, ka par šo cenu nav iespējams pasūtījumu izpildīt – nav naudas pat, par ko samaksāt algas šoferiem. Situāciju šajā jomā ilustrē TV24 raidījums “Preses klubs”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Atklāj, ko tieši tava telefona numura cipari piesaista – bagātību, mīlestību vai prieku
Tas pats notika ar Prigožinu: Kremlī briest kaut kas vēl interesantāks par dumpi vai sazvērestību
“Teica kundzīte, kura brauca bučoties ar Putinu!” Vairas Vīķes-Freibergas sacītais par Stambulas konvenciju izraisa viedokļu viesuļvētru 3
Lasīt citas ziņas

Komentāru sniedz Ivars Auziņš, uzņēmējs, aktieris: “Tur viss ir skaidrs. Pārvadājums vienkārši maksā vairāk vai arī pārvadājumu ir par daudz, ir kaut kas jāņem nost!”

“Abstrakti runājot – kā var vinnēt viena eiro iepirkumu, ja tas maksā trīs – kā to var dabūt gatavu? Visi zina, cik tas maksā! Tad ir jāmaina finansists!” acīmredzamo ilustrē Auziņš.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš arī vērš uzmanību uz to, ka arī valsts puse, kas ir pieņēmusi šo konkursu, nav kārtīgi izvērtējusi pamatojumu iesniegtajiem dokumentiem – ir kādā laika periodā, piemēram, piecgadei uz priekšu, jāieliek plānā degvielas cenu izmaiņas un citas cenas, tad veidosies līkne, kurā jāiekļaujas.

“Nevar būt tā, ka atnāk divi čaļi un par eiro sola visu uztaisīt, un vinnē vienā rāvienā. Beigās paiet daži gadi, un nebrauc neviens autobuss,” tad iestājas situācija, kad šie biznesmeņi sāk šantažēt visus, lai maksā vairāk, un rezultātā cieš pasažieri, saka Auziņš.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.