FOTO: Britu žurnālists Mets Čarltons

No “IShowSpeed” līdz britu žurnālistiem – kā Latvija kļūst pamanāma pasaulē? 0

Šovasar Latviju jau apmeklējuši vairāki starptautiski pazīstami satura veidotāji – gan žurnālisti, gan interneta personības, tostarp prestižā britu izdevuma “Condé Nast Traveller UK” pārstāvis Mets Čarltons, kura izdevuma auditorija sasniedz 5,5 miljonus lasītāju, informēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA).

Reklāma
Reklāma
Eiropa šokā: Lielbritānijā populārākais jaundzimušo vārds nāk no musulmaņiem
Nepieļauj šo kļūdu! 9 pārtikas produkti, kurus nekādā gadījumā nedrīkst likt saldētavā
Vienkārša kļūda kļuva liktenīga: 15 gadīga meitene mirst, jo peldēja “ar pilnu vēderu”
Lasīt citas ziņas

Par savu pieredzi, viesojoties Latvijā, dalījusies arī poļu influencere Anna Moleda un beļģu ceļotājs Gerts van Vichelen – viņi uzrunā plašu sekotāju loku ne tikai savās valstīs, bet arī globāli. Polijas un Beļģijas izdevumi sasniedz vairāk nekā miljonu lielu auditoriju katrs.

“Sadarbība ar šiem un citiem satura veidotājiem ļauj uzrunāt atšķirīgas ceļotāju grupas dažādos valstu tirgos ārpus ierastās dalības izstādēs un reklāmas kampaņām. Sadarbība ar digitālajām personībām ir viens no veidiem, kā uzrunāt auditoriju, ko ar tradicionālajiem kanāliem nesasniedz. Tieši šā iemesla dēļ daļu no Latvijas komunikācijas stratēģijas šovasar veidoja arī sadarbība ar IShowSpeed, kura spontānā vizīte Latvijā piesaistīja vairāk nekā 120 tūkstošus skatītāju tiešraidē un vairāk nekā 7,6 miljonus skatījumu ierakstā,” skaidro LIAA.
CITI ŠOBRĪD LASA

LIAA turpina strādāt pie ilgtermiņa pieejas – piesaistīt starptautiski pazīstamu mediju un digitālā satura pārstāvjus ar mērķi uzturēt un attīstīt tūrisma rādītājus, kas nes labumu Latvijas ekonomikai.

Šogad plānotas vēl divas ārzemju satura veidotāju vizītes. Augustā mūsu valsti apmeklēs franču influenceris @Escapadeur (80 tūkstoši sekotāju), rudenī – vācu satura veidotājs Fabiāns Moriss Bāgelers (@fabian.bageller), kuram “TikTok” seko 2,8 miljoni cilvēku.

“Dažādas auditorijas meklē atšķirīgu pieredzi – pieredzējuši ceļotāji vēlas nesteidzīgu ceļošanu, autentisku vēstures un kultūras pieredzi, jaunieši – dinamiku un digitālu klātbūtni. Mūsu uzdevums ir strādāt ar dažādām personībām un kanāliem, jo tā ir iespēja parādīt Latvijas daudzveidību un runāt katras grupas valodā. Personu izvēle un digitālie rīki ļauj segmentēt šo komunikāciju precīzāk nekā jebkad agrāk,” skaidro LIAA direktore Ieva Jāgere.

LIAA šo pieeju izmanto, lai veicinātu ilgtspējīgu un noturīgu tūrisma izaugsmi, piesaistot ceļotājus ar atšķirīgām interesēm un pieredzes meklējumiem.

Par LIAA

LIAA veicina Latvijas uzņēmēju konkurētspēju, eksporta izaugsmi un investīciju piesaisti, kā arī attīsta tūrisma nozari un īsteno valsts tēla politiku. Aģentūra darbojas kā valsts partneris uzņēmējdarbības attīstībā – no idejas līdz starptautiskiem tirgiem. Ar plašu pārstāvniecību tīklu ārvalstīs un reģionālajiem biznesa centriem Latvijā LIAA palīdz uzņēmumiem augt un pozicionē Latviju kā drošu, inovatīvu un atvērtu valsti pasaules ekonomikā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.