Mobilā versija
Brīdinājums +0.7°C
Gunārs, Vladimirs, Gunis
Ceturtdiena, 8. decembris, 2016
29. jūlijs, 2013
Drukāt

Eiro ieviešanas informatīvo kampaņu īstenos “Mooz!” un “Komunikāciju aģentūra”

LETALETA

Eiro ieviešanas informatīvo kampaņu īstenos SIA “Mooz!” un SIA “Komunikācijas aģentūra”, liecina biznesa portāla “Nozare.lv” rīcībā esošais, pagājušās nedēļas nogalē parakstītais Finanšu ministrijas oficiāls paziņojums par konkursa rezultātiem.

Iepirkumu komisijas vērtējumā šo kompāniju piedāvātā kampaņa “Dabas likums 1” novērtēta ar 82,98 punktiem. Tai seko “MRS grupa” sadarbībā ar “RCL”, kuru piedāvātajai kampaņai “Nauda nāk, Latvija aug!” doti 72,40 punkti, kā arī “Hill and Knowlton Latvia” sadarbībā ar “Taivas”, kuru kampaņa saņēmusi 69,02 punktus.

Metu konkursā, kas faktiski bija šī iepirkuma pirmā kārta, līderis bija “MRS grupa”. Taču otrajā kārtā, sarunu procedūrā, pārāki izrādījās kampaņas “Dabas likums 1” izstrādātāji. Sarunās tika vērtēts sadarbības – informācijas aprites modelis, krīzes komunikācijas plāns, orientācija uz klientu un komandas darba kompetence.

Krīzes komunikācijas maksa un stundu cena izdevīgāka bija “MRS grupas” piedāvājumam, savukārt izdevīgāko abonēšanas maksas piedāvājumu izteica “Hill and Knowlton Latvia”.

Kampaņa “Dabas likums 1” tiks īstenota par 284 843 latiem.

Aģentūras “Mooz!” radošais direktors Ēriks Stendzenieks nebija runātīgs, komentējot iepirkuma rezultātus, vien uzsvēra, ka noraida jelkādus apgalvojumus par politiskām aizkulisēm konkursa norisēs. Ņemot vērā, cik daudz kritikas viņš esot veltījis pašreizējai valdošajai koalīcijai un premjeram, konkursa rezultāti esot apliecinājums, ka process bijis “totāli caurspīdīgs”. Viņš arī piebilda, ka “Mooz!” daļa šajā iepirkumā ir mazāka un galvenais iepirkuma uzvarētājs esot “Komunikāciju aģentūra”.

Kā atzina “MRS grupas” vadītājs Jēkabs Krastiņš, neraugoties uz to, ka bijušas nelielas aizķeršanās, iepirkuma process lielā mērā bijis caurspīdīgs. Viņš teica, ka pašlaik kompānija izvērtē paveikto, lai saprastu, kas bija stiprās un kas vājās puses. Viņš nesniedza skaidru atbildi, vai konkursa pretendents apsver iespēju iepirkumu apstrīdēt.

Kā iepriekš uzsvēra “Sabiedrības par atklātību – Delna” padomes priekšsēdētāja Inese Voika, Finanšu ministrija katrā no iepirkuma rīkošanas soļiem ir rīkojusies atbildīgi un inovatīvi. Sarunu procedūra ir bijusi atklāta, un ir izdevies novērst situāciju, kurā iepirkuma rīkotājs vai konkursa dalībnieks nezinātu, kas tiek iepirkts.

Kā ziņots, saistībā ar eiro ieviešanas kampaņu ir vai tiks veikti kopumā četri iepirkumi.

Jau noslēdzies iepirkums par informatīvā tālruņa pakalpojumu sniegšanu, un kopš 5.jūlija darbu sākusi kompānija “Transkom”. Kopējā līguma summa ir līdz 46 000 latu.

Iepirkumā par poligrāfijas pakalpojumu sniegšanu uzvarējis SIA “Žurnāls Santa”. Šī iepirkuma summa ir līdz 89 000 latu.

Iepirkumā par sabiedrības informēšanas kampaņas informatīvo materiālu izvietošanu medijos notiek deviņu iesniegto pieteikumu izvērtēšana. Kopējā līguma summa šajā konkursā ir paredzēta 177 000 latu.

Savukārt jau aprakstītajā metu konkursa un tam sekojošā iepirkuma procedūra par eiro komunikācijas stratēģijas izstrādi un īstenošanu kopējā līguma summa ir līdz 285 000 latu.

Kā ziņots, Latvija eirozonai pievienosies nākamā gada janvārī. Lai iedzīvotājiem skaidrotu latu nomaiņas pret eiro norisi, plānots īstenot informatīvu kampaņu.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+