“BMW Motorrad” zīmola vadītājs Jurģis Bergs priecīgs par uzvaru un uz jautājumu, vai nākamgad nebaidās no atdzimušās “Honda Africa Twin”, atbildēja: “Būt labākajai Āfrikai nāksies grūti… BMW jau arī uz lauriem negulēs!”
“BMW Motorrad” zīmola vadītājs Jurģis Bergs priecīgs par uzvaru un uz jautājumu, vai nākamgad nebaidās no atdzimušās “Honda Africa Twin”, atbildēja: “Būt labākajai Āfrikai nāksies grūti… BMW jau arī uz lauriem negulēs!”
Foto – Artis Drēziņš

Konkursā “Latvijas gada motocikls 2015” uzvar hibrīds “BMW S1000XR” 0

Pirms padsmit gadiem autotirgu sāka iekarot automobiļi, kurus mēs saucam par krosoveriem, parketa džipiem, ar kuriem vienādi labi var braukt gan pa meža ceļiem, gan pilsētu, šoseju. Nu tāds sērijveida ražošanā parādījies arī starp mocīšiem: “BMW S1000XR”. Un ne tikai parādījies, bet uzvarējis konkursā “Latvijas gada motocikls 2015”. Gan sīvā konkurencē ar savu enduro brāli “BMW R1200GS”, savācot vienādu punktu skaitu. Uzvaru par labu “krustojumam” nosvēra konkursa idejas autora un organizētāja Arņa Blodona balss (viņš balsoja pēdējais), kā arī tehnisko punktu summa, kas  XR bija  par diviem punktiem lielāka nekā GS.

Reklāma
Reklāma
Krievi nāk virsū kā melna nakts.. Ukraiņi nosauc laiku, kad vairs nevarēs noturēt fronti – ne ieroču, ne spēka nav
10 produkti, kuri traucē notievēt. Arī tādi, kurus uzskatām par veselīgiem
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā! 69
Lasīt citas ziņas

“Es “BMW S1000 XR” sauktu par tehnoloģisku hibrīdu. Pirmais tāda veida motocikls sērijveida ražošanā pasaulē. Pilnīgs jaunums. Ielas un enduro motocikla krustojums, kurš arī uz ātrgaitas šosejas neliks vilties. Uzliekot enduro riepas, papildu aizsargus, paregulējot balstiekārtu, var arī pa mežu pabraukt. Pieliekot bagāžniekus, var ceļot apkārt pa pasauli. No vienas puses, to var nosaukt par zināmu haosu, kad motociklu pasaulē pazūd robežas, no otras puses, šī tendence liek secināt, kad motociklu ražotāji meklē jaunus tirgus, jaunus klientus. Kas to būtu domājis, ka “Harley Davidson” uztaisīs sev tik neraksturīgi lēto 750 kubikcentimetru “Street 750”. Īstie zvērinātie hārļa braucēji nespēj to pieņemt, bet firma domā par Āzijas tirgu. Turp raugās arī BMW. Savukārt “Honda” uztaisa čoperi “Vultus NM4″, kas neizskatās pēc čopera, bet raķetes… Eksperimentu laiks,” komentē konkursa padomes priekšsēdētājs Oskars Irbītis.

“Balsoju par “BMW S1000XR”, kaut gan īsti neredzu, ka tas varētu būt mans motocikls,” saka Arnis Blodons, kurš ikdienā brauc ar “Harley Davidson”. “Jā, tehnoloģijas, jā, iespējas, bet cena – pilnā aprīkojumā tuvojas 20 000 eiro. Tā paša stila “Yamaha MTO9 Tracer”, kas ieņēma trešo vietu, ir divreiz lētāks. Protams, ne tik kvalitatīvs, bet ierindas braucējam sniegs tās pašas iespējas. Paldies dīleriem par drosmi nebaidīties dot testēt savus jaunos modeļus.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Šī gada pirmajā pusē BMW Latvijā pārdevusi 59 jaunus motociklus (virs 250 kub.cm), “Honda” – 32, “Harley Davidson” – 28. Konkursa uzvarētāju “BMW S1000XR” tirgo kopš jūlija, un divi ir pārdoti (vēl ir dabūjami), otrās vietas ieguvēja modelis, mans favorīts “BMW R1200GS”, notirgots 18 reizes (vairs nav, var pierakstīties rindā tikai uz novembri).

Bet šogad vēl paspēsim lasītājus iepazīstināt ar Latvijas 2015. gada motociklu “BMW S1000XR”, kuram, atzīšos, testu laikā īpašu vērību nebiju pievērsis.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.