Mobilā versija
-3.1°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
7. augusts, 2015
Drukāt

Latvijā izstrādātie koka velosipēdi “Kickstarter” kampaņā savāc 76 268 dolārus

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Latvijā izstrādātie “Leg&Go” transformējamie kājminamie koka velosipēdi ar 217 atbalstītāju savāktiem 76 268 ASV dolāriem (70 067 eiro) sekmīgi noslēguši kolektīvā finansējuma vietnes “Kickstarter.com” kampaņu, kuras mērķis bija savākt 60 000 ASV dolāru (55 121 eiro), liecina informācija vietnē “Kickstarter.com”.

Kā aģentūrai LETA sacīja velosipēda izstrādātājs Egons Garklāvs, kampaņas pamatieguvums ir izveidotā sadarbība ar 30 lieliem pircējiem no visas pasaules, kuru starpā ir lielākie bērnu velosipēdu tirgotāji. “Kampaņas mērķis bija iegūt popularitāti, ne tik daudz finansējumu,” piebilda Garklāvs.

“Visu kampaņas laiku turpinājām darbu pie velosipēdu testēšanas, un pirmās piegādes plānojam veikt pirms Ziemassvētkiem,” turpina Garklāvs, piebilstot, ka projektam daudz atbalstītāju bijis no Āzijas – Ķīnas, Singapūras un Vjetnamas, tāpat arī Eiropas un ASV.
Kā norāda Garklāvs, pagaidām produkta attīstība norit sekmīgi. “”Kickstarter” finansējums ir viena lieta, ražošanai vajag drusku nopietnāk,” piebilst Garklāvs. “Priecē, ka mūs caur šo projektu uzrunāja arī “Citadele” banka, kas ir ar mieru mūs finansēt turpmāk.”
“Kad viss ir iekustināts, jāiet uz priekšu,” pozitīvs ir Garklāvs.

Kā iepriekš stāstīja viens no “Leg&Go” pārstāvjiem Atis Garklāvs, izstrādātais kājminamais koka velosipēds veidots no elastīgas bērza koksnes apvienojumā ar kvalitatīvām skrūvēm un citām detaļām un ir dažādi transformējams, līdz ar to iespējams iegūt dažādu izmēru velosipēdus, kas būs piemēroti dažāda vecuma bērniem.

“Mūsu komandai ir liela pieredze kokapstrādē un ražošanā. Bāze ir spēcīga,” stāstīja Garklāvs. “Ir ražošanas telpas, resursi un viss cits, un neatkarīgi no kampaņas gala rezultāta strādājam pie projekta turpināšanas – kopš Jāņiem testa velosipēds uz stenda nobraucis jau 2000 kilometru, bet ievērojami defekti nav atklāti, tikai riepas nodilušas.”

Tāpat Garklāvs norādīja, ka sāktā “Kickstarter” kampaņa ir reklāmas pasākums, jo “Kickstarter” nevarot izmantot kā nopietnu pamatu biznesa sākšanai. “Kaut kāds neliels plāns mums apakšā ir, bet kampaņa galvenokārt ir reklāma. Vērojam, kā reaģē publika, kas notiek apkārt kampaņas laikā.”

Konkrētais projekts sākts pērnajos Ziemassvētkos, un līdz šim tajā ieguldīti tikai pašu un draugu līdzekļi. “Kickstarter” kampaņas nolūkos izveidots uzņēmums ASV – “LegGo Bikes LLC”, bet pēc kampaņas beigām Latvijā tiks veidots cits uzņēmums, kas oficiāli nodarbosies ar velosipēdu ražošanu.

Pievienot komentāru

"Mežvidu" tomātu karaļi pārstrādās arī ogas un kaņepes (4)SIA "Latgales dārzeņu loģistika" plāno paplašināt siltumnīcas un attīstīt ogu un pat kaņepju pārstrādi.
Gribējām, kā labāk, sanāk, kā vienmēr (8)Iecere no nākamā gada 1. janvāra noteikt minimālo sociālās apdrošināšanas iemaksu līmeni izpelnījusies ievērojamu pretestību, jo uzņēmēji brīdina, ka labie nodomi var beigties ar bēdīgām sekām.
Pasaulē
Vairākās nozarēs katastrofāli trūkst darbinieku. Vietējam maksā minimālo, viesim – vidējo algu! (22)Jau šobrīd vairākās nozarēs katastrofāli trūkst darbinieku – šoferu, IT speciālistu, pārdevēju, pavāru
Draugiem Facebook Twitter Google+