Publicitātes foto

Neliela, bet ietilpīga 0

Pērn konkursā “Latvijas Gada auto” “Nissan Note” vislabāk veicās mazauto nominācijā, kur šis modelis ieņēma trešo vetu. Šogad “Note” tikusi pie jaudīgāka benzīna turbomotora.

Reklāma
Reklāma
10 produkti, kuri traucē notievēt. Arī tādi, kurus uzskatām par veselīgiem
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā! 69
Kokteilis
Vārdu maģija: ko par tevi atklāj burtu skaits tavā vārdā
Lasīt citas ziņas

Mode uz mazās klases modeļu bāzes būvētiem paaugstinātas ietilpības automobiļiem pamazām pāriet. Droši vien tādēļ “Nissan” savu otrās paaudzes “Note” vairs nepozicionē kā mikrovenu, bet gan tipisku B klases hečbeku.

Patiesībā jaunā “Note” ir kaut kas pa vidu. Salīdzinot ar vidusmēra mazās klases auto, tai joprojām ir ietilpīgāka vienapjoma virsbūve, taču tā nav arī vairs tik augsta un kastveidīga kā vairumam mikrovenu. Otrās paaudzes “Note” padevusies visai izskatīga, bet tās slaidā virsbūve joprojām saglabājusi apskaužamu ietilpību. Salīdzinot ar priekšgājēju, jaunais modelis ir par 80 mm garāks un par 5 mm platāks, bet par 5 mm zemāks. Riteņu bāze palikusi iepriekšējā. Atšķirības nav tik lielas, bet slaidāks un dinamiskāks automobilis galvenokārt izskatās veiksmīgā dizaina dēļ.

CITI ŠOBRĪD LASA

Interjera noformējumā var atpazīt detaļas no mazauto “Micra” un citiem “Nissan” modeļiem. Salonam izmantoti labāki apdares materiāli, nekā tas bija iepriekš. Priekšējais panelis ir vienkāršs, taču mērinstrumentu bloks ir labi pārskatāms, un visi slēdži ir ērti aizsniedzami. Vadītāja sēdpozīcija vairs nav tik augsta kā priekšgājējam, lai gan joprojām ir diezgan miniveniska. Kā jau šāda tipa mašīnā pieklājas, netrūkst dažādu sīklietu nodalījumu. Cimdu nodalījumi ir veseli divi – viens virs otra. Aizmugures rindā pasažieriem ir liels plašums, un līdzīgi kā pirmās paaudzes modelī var mierīgi iesēsties trīs pasažieri, taču diviem tur sēdēt būs krietni ērtāk. Pa minivenu modei šo sēdekli var bīdīt uz priekšu un atpakaļ, bet atzveltnei iespējams regulēt slīpumu.

Bagāžnieka ietilpība palielināta par 20 litriem, un tagad tā ir 300 litru, bet dažādos līmeņos novietojams “Flexi-board” plaukta panelis palīdz racionālāk izmantot kravas nodalījuma telpu.

“Note” jau bāzes aprīkojumā ietilpst seši drošības spilveni, ESP, stop-start sistēma, kruīza un maksimālā ātruma uzraudzības, kā arī riepu spiediena kontroles sistēma. Savukārt papildaprīkojuma sarakstā iekļautas tādas modernas lietas kā atpakaļgaitas kamera ar unikālu pašapmazgāšanās funkciju, multimedijus sistēma ar 5,8 collu skārienjutīgu monitoru un navigāciju. Taču lielākais trumpis tehnoloģiju cienītāju acīs būs pirmo reizi B segmentā piedāvātā “Around View Monitor” sistēma, kas ļauj ar auto manevrēt, izmantojot panorāmas attēlu, ko centrālajā monitorā sniedz priekšas, aizmugurējā un sānu kameras. Savukārt “Nissan Safety Shield” ir tehnoloģiju pakete, kas, izmantojot atpakaļskata kameru, spēj veikt gan aklo zonu kontroli, gan uzraudzīt joslu marķējuma ievērošanu un vēl pamanīt negaidīti parādījušos kustīgus objektus, braucot atpakaļgaitā. Līdz šim kaut kas līdzīgs bija pieejams tikai krietni augstākas klases automobiļiem.

“Note” saglabājusi priekšgājējam raksturīgi labo vadāmību un atzīstamo piekari. Mašīna pārliecinoši uzvedas un pietiekamu komfortu nodrošina gan uz asfalta, gan grants ceļiem.

Reklāma
Reklāma

“Nissan Note” pieejama ar 1,2 litru (80 ZS) benzīna motoru vai 1,5 litru (90 ZS) turbodīzeli. Nesen parādījusies arī jaudīgākā versija ar 1,2 DIG-S benzīna turbomotoru (98 ZS).

Automobiļa sākuma cena ir 11 582 eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.