Kā risināt problēmu ar pacientiem, kas neierodas un neatsaka pieteikto vizīti? Atbild Pavļuts 64

“Pats strādāju slimnīcā un liekas ļoti traki, ka pacienti var rezervēt ārstu, izmeklējumu laikus, bet, neierodoties uz tiem, pacientiem par to nekas nav. Milzīgs speciālistu, iekārtu, resursu patēriņš, un neko nevar darīt,” ir sašutis kāds mediķis.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Ir ielikti labi pamati, lai mēs kļūtu par nāciju ar šķībākajiem zobiem – Latvijā, iespējams, darbojas “ortodontu kartelis”
Kokteilis
No Auna drosmes līdz Zivju intuīcijai. Pasaki, kas esi pēc horoskopa, un mēs pateiksim, kādas īpašības tev “nāk līdzi pūrā”!
Kokteilis
TESTS. Izvēlies vienu figūru un uzzini, ko tā var atklāt par tavām bērnības traumām
Lasīt citas ziņas

Par šo jautājumu TV24 raidījumā “Uz līnijas” savu komentāru izteicis arī veselības ministrs Daniels Pavļuts.

Viņš piekrīt, ka tā ir nepatīkama situācija. Tas ir viens no faktoriem, kas ietekmē rindu garumu un gaidīšanas laiku, diemžēl būtisks faktors.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pavļuts rosina: “Līdz ar to es varu lūgt visus mūsu skatītājus pēc iespējas censties, ja tas ir viņu spēkos, un nerīkoties šādi, un atsaukt pierakstus un vizītes tad, ja tiešām neizdodas apmeklēt.”

Pavļuts arī zina teikt, ka ārstniecības iestādes cenšas to risināt tādējādi, ka pārzvana, pārjautā, sūta atgādinājuma īsziņas un ar citiem tamlīdzīgiem mehānismiem. Tie, protams, paļaujas uz mūsu godaprātu un organizētību.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.