Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto: Ieva Lūka/LETA

Tas bija pārpratums! “Lux Express” atbild pasažierim ar kustību traucējumiem 0

Reaģējot uz izskanējušo informāciju, ka “Lux Express” autobusā, reisā Rīga – Birži un Birži – Daugavpils, esot atteikta personas ratiņkrēslā pārvadāšana, uzņēmums vēlas norādīt, ka ir noticis pārpratums, jo, to iepriekš saskaņojot, “Lux Express” nodrošina risinājumus personām ar invaliditāti vai ierobežotām pārvietošanās un kustību spējām.

Reklāma
Reklāma
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 154
Lasīt citas ziņas

“Lux Express” norāda, ka personu ar invaliditāti vai kustību traucējumiem pārvadājumi tiek veikti saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes regulas Nr. 181/2011 noteikumiem par autobusu pasažieru tiesībām.

Lai nodrošinātu personu ar invaliditāti vai kustību traucējumiem drošību, iespējami ērtu un patīkamu braucienu, pārvadātājam ir jānodrošina praktiska un droša iekāpšana, izkāpšana vai pārvadāšana. “Lux Express” transportlīdzekļa uzbūves dēļ ir fiziski neiespējama ratiņkrēsla ievietošana autobusa salonā, vienlaicīgi rūpējoties par pasažieru drošību brauciena laikā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Lai arī konkrētajā gadījumā pasažiera ar kustību traucējumiem brauciens “Lux Express” iepriekš netika pieteikts, autobusa vadītājs rīkojās atbilstoši situācijai un pasažierim piedāvāja iespēju tikt ieceltam autobusā un apsēdinātam sēdvietā un piesprādzētam, ratiņkrēslu novietojot bagāžas nodalījumā.

Diemžēl pasažieris no šīs opcijas atteicās, jo vēlējās pārvietoties autobusā, nepametot ratiņkrēslu,” notikušo situāciju skaidro “Lux Express Latvija” valdes priekšsēdētājs Janno Ritsbergs.

“Mēs tieši sazināsimies ar konkrēto klientu, lai pārrunātu radušos situāciju un informētu par pārvietošanās iespējām ar “Lux Express” autobusiem turpmāk, kā arī informēsim, ka rītdienas laikā neizmantoto biļešu summa tiks atgriezta biļešu pircēja kontā,” norāda Ritsbergs.

Dažādu jautājumu gadījumā pasažieri ir aicināti zvanīt uz informatīvo tālruni, kas ir norādīts “Lux Express” mājas lapā, vai vērsties “Lux Express” klientu apkalpošanas centros, kas pieejami autoostās.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.