PUMPĒJAMIES KĀ ARMIJĀ

Atbalstāmies uz plaukstām un pēdām ar muguru pret grīdu. Roku pirksti ir vērsti uz priekšu. Labo kāju atceļam no grīdas un novietojam uz otras augšstilba. Mugura ir taisna, vēders – ievilkts un nostiprināts. Ieelpas laikā, ieliecot rokas elkoņos, maksimāli tuvinām sēžamvietu grīdai, taču tai nepieskaramies. Izelpojot pieceļamies atpakaļ. Raugāmies, lai pleci nebūtu uzrauti. Pumpējamies 20 reizes. Pēc tam to pašu atkārtojam, novietojot kreiso kāju uz otras augšstilba.

PUMPĒJAMIES KĀ ARMIJĀ
 Atbalstāmies uz plaukstām un pēdām ar muguru pret grīdu. Roku pirksti ir vērsti uz priekšu. Labo kāju atceļam no grīdas un novietojam uz otras augšstilba. Mugura ir taisna, vēders – ievilkts un nostiprināts. Ieelpas laikā, ieliecot rokas elkoņos, maksimāli tuvinām sēžamvietu grīdai, taču tai nepieskaramies. Izelpojot pieceļamies atpakaļ. Raugāmies, lai pleci nebūtu uzrauti. Pumpējamies 20 reizes. Pēc tam to pašu atkārtojam, novietojot kreiso kāju uz otras augšstilba.

Foto – Marta Purmale

7 lieliski vingrojumi pret peļu vēderiņiem 1

PEĻU VĒDERIŅI RODAS ARĪ, STRAUJI ZAUDĒJOT SVARU

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
FOTO. Šarma karalienes: šī gada 10 iekārojamākās latviešu dāmas MI skatījumā
Situācija DUS. Gribēju hotdogam tā vairāk majonēzes un mazliet sinepes, man atbildēja: Kādu uztaisīšu, tādu ēdīsi! 86
Labs darbiņš, kas padarīts – “Visiem nepietiek!” Krievijā sācies 95.benzīna deficīts 73
Lasīt citas ziņas

Ja ilgstoši nav atlicināts laiks sportošanai, augšdelmi parasti neizskatās iepriecinoši – ļengani kā peļu vēderiņi! Ik dienu veicot šos vingrojumus, jau pāris mēnešos muskuļus iespējams padarīt stingrus un tvirtus.

Drēbes mūsu vietā izmazgā automātiskā veļas mašīna, dārzeņus salātiem sarīvē virtuves kombains. Un, ja vēl slēpošanu un citas sportiskas aktivitātes aizstājam ar sērfošanu internetā, ļengani augšdelmi ir loģisks rezultāts. Muskuļus pietiekami nenodarbinot, to apjoms samazinās un vietā parasti uzkrājas tauki, skaidro trenere Eva Dzelme. Peļu vēderiņu veidošanās iemesls var būt arī strauji zaudēts svars, ievērojot drastisku diētu, – āda gluži vienkārši nepagūst savilkties. Augšdelmi var kļūt nokareni novecošanas dēļ, jo ar gadiem mazinās ādas, muskuļu un saišu elastība.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lai kāds būtu iemesls, čakli vingrojot, roku izskatu iespējams uzlabot! Šis vingrojumu kopums stiprina tricepsus, kā arī citus augšdelmu muskuļus.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.