Trešdienas rītā (24. februārī) Pulkveža Brieža ielas “Rimi” akcijas nūjām bija vien pazudušas cenu zīmītes, pārējie iepriekšējie uzraksti saglabājušies. Taču citā šīs ķēdes veikalā jau otrdienas vakarā parādījās paprāvs uzraksts, piekabināts pie apskatei izliktā nūju pāra: “Piemērotas pastaigām un kalnu pārgājieniem.”
Trešdienas rītā (24. februārī) Pulkveža Brieža ielas “Rimi” akcijas nūjām bija vien pazudušas cenu zīmītes, pārējie iepriekšējie uzraksti saglabājušies. Taču citā šīs ķēdes veikalā jau otrdienas vakarā parādījās paprāvs uzraksts, piekabināts pie apskatei izliktā nūju pāra: “Piemērotas pastaigām un kalnu pārgājieniem.”
Foto – Timurs Subhankulovs

Var kaitēt veselībai 20

“Vienmēr atgādinu saviem studentiem un citiem interesentiem – nepērciet nūjas aptiekā vai pārtikas lielveikalā, bet gan sporta preču veikalā,” uzsver Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas asociētā profesore un ilggadēja nūjošanas instruktore Baiba Smila.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos 25
4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot 3
Seni un spēcīgi ticējumi: šīs lietas nekad nedrīkst ne aizņemties, ne aizdot
Lasīt citas ziņas

Daudzi viņai jau vaicājuši, vai “Rimi” akcijas prece der nūjošanai. “Saku uzreiz – neder. Ejot ar šādām nūjām, veidojas nekvalitatīva tehnika, kas var radīt draudus, piemēram, muguras veselībai. Kustības nav efektīvas, visi kustību cikli netiek izpildīti pilnā apjomā. Tas nozīmē, ka jums netiks visi labumi, ko var sniegt nūjošana.”

Negribam, lai mūs maldina!

L. Vancoviča drīz pēc lielveikala akcijas sākšanās runājusi ar uzņēmuma mārketinga speciālistiem, norādot uz aplamību. Saņēmusi solījumu kaut ko labot. Bukletus gan nevarēšot pārdrukāt, turklāt liels to daudzums jau nonācis pie pircējiem. Taču vismaz pie preču stendiem centīšoties izvietot pareizu informāciju.

CITI ŠOBRĪD LASA

Sākot vākt materiālus šim rakstam, gan nekādi precizējumi veikalos nebija redzami. Turklāt ievēroju, ka ļoti daudzi iegādājas šīs nūjas. Vai to nevar uzskatīt par pircēju maldināšanu, it īpaši zinot, ka nūjošana Latvijā ir ļoti populāra?

Patērētāju tiesību aizsardzības centra speciāliste Sanita Gertmane skaidro: “Ja mārketinga kampaņā ir sniegta neprecīza informācija par piedāvāto preci, šajā gadījumā – par nūju funkcionālo lietojumu –, komersantam ir jāveic korektīvās darbības, tātad – jāprecizē informācija un jāizplata tajos pašos kanālos, kur tā bija pieejama pirms tam. Turklāt jāparūpējas, lai patērētāji būtu par to plaši informēti.”

Speciālistu skaidrojumus un ieteikumus izklāstu veikalu tīkla “Rimi Latvia” pārstāvjiem. Pēc vairākām dienām saņemu komentāru, kas liecina – izmaiņas tomēr būs! Lūk, fragments no sabiedrisko attiecību vadītājas Ingas Bites vēstules:

“Atbalstot veselīga dzīvesveida aktivitāšu veicināšanu Latvijas sabiedrībā, jaunajā uzlīmju krāšanas kampaņā esam sākuši piedāvāt iespēju par izdevīgākām cenām iegādāties produkciju no atzītā atpūtas preču ražotāja “Hi-TEC”. Viena no piedāvātajām precēm ir arī nūjas, kas paredzētas pārgājieniem kalnos vai sarežģītos apvidos (trekings). Šajā gadījumā ir radusies neprecizitāte reklāmas materiālos, kuru šobrīd jau precizējam veikalu vidē un citos reklāmas materiālos.

“Rimi” pateicas nūjošanas ekspertiem un entuziastiem, izrādot iniciatīvu un rūpējoties par veselīga dzīvesveida aktualizēšanu Latvijā.”

Tātad akcijā nopērkamās nūjas droši var ieteikt iegādāties draugiem un paziņām, kuri kāpj kalnos vai piedalās pārgājienos. Nūjotājiem gan ne!

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.