Foto: Valdis Semjonovs

Pirmais aptieku tīkls Latvijā ievieš digitālo lojalitātes karti 0

Sekojot līdzi globālajām digitalizācijas tendencēm farmaceitiskajā aprūpē un klientu apkalpošanā, BENU Aptieka kā pirmais aptieku tīkls Latvijā ievieš jaunu, inovatīvu un klientiem un apkārtējai videi draudzīgu risinājumu – Digitālo lojalitātes karti, kas, sākot ar oktobri,ir iekļauta atjaunotajā un uzlabotajā BENU Aptiekas mobilajā aplikācijā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 21
Kāpēc apklusis Krievijas tirāns? Pēc prezidenta vēlēšanām pazudis Putins 124
Lasīt citas ziņas

“Esam patiesi lepni, ka BENU Aptieka ir pirmais aptieku tīkls Latvijā, kas saviem klientiem piedāvā inovatīvu, videi draudzīgu un ērti lietojamu risinājumu –Digitālo lojalitātes karti. Mērķtiecīga un uz mūsu klientu vajadzībām balstītu inovāciju ieviešana ir ne vien nozīmīga BENU Aptiekas attīstības stratēģijas sastāvdaļa un būtisks konkurētspējas un tirgus pozīciju stiprināšanas priekšnosacījums, bet arī absolūta nepieciešamība, lai mūsu klientiem nodrošinātu visaugstākā līmeņa farmaceitisko aprūpi un atbilstu digitālā laikmeta jaunākajām tendencēm.

Digitālās lojalitātes kartes iekļaušana mobilajā aplikācijā ir stratēģiski pārdomāta un pētījumos balstīta atbilde aizvien pieaugošajam Latvijas iedzīvotāju pieprasījumam pēc ērti lietojamiem un videi draudzīgiem digitāliem risinājumiem, kas vienlaikus apvieno vairākas BENU Aptiekas vērtības – inovācijas, ilgtspēju, kompetenci, kā arī mūsdienīgu un kvalitatīvu farmaceitisko aprūpi,” skaidro BENU Aptiekas direktore Anete Rožkalna.

CITI ŠOBRĪD LASA

BENU Aptieka šī gada septembrī sadarbībā ar interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmumu Gemius veica pētījumu, lai noskaidrotu, cik daudz klienta karšu Latvijas iedzīvotāji ikdienā vidēji nēsā līdzi, kā arī saprastu dažādu sabiedrības grupu attieksmi pret plastikāta klientu kartēm un to aizstāšanu ar digitāliem risinājumiem.

Pētījuma rezultāti atklāj, ka katrs ceturtais Latvijas iedzīvotājs (26%) ikdienā līdzi nēsā 7 un vairāk klienta karšu, 30% aptaujāto – 4 līdz 6 kartes, 31% – 1 līdz 3 kartes, savukārt tikai 13% norādījuši, ka klienta kartes ikdienā līdzi nenēsā.Kopumā katrs otrais Latvijas iedzīvotājs (51%) vēlētos samazināt plastikāta klienta karšu skaitu, savukārt 55% respondentu norādījuši, ka plastikāta klienta kartes vēlētos aizvietot ar digitāliem risinājumiem, piemēram, mobilajām aplikācijām. Tādējādi BENU Aptiekas jaunievedums – Digitālā lojalitātes karte ir ne vien videi draudzīga, inovatīva un ērta alternatīva plastikāta lojalitātes kartēm, bet arī veiksmīgs risinājums, kas klientu maciņos palīdz ietaupīt vietu.

BENU Aptiekas atjaunotā un uzlabotā mobilās aplikācijas versija klientiem piedāvā ne vien Digitālo lojalitātes karti un ērtu BENU punktu uzkrāšanu, bet arī vairākas citas vienkārši lietojamas funkcijas – iespēju apskatīt pirkumu vēsturi, sekot līdzi uzkrātajai atlaidei un atrast tuvāko aptieku, kā arī saņemt akcijas piedāvājumus un nepieciešamo medikamentu iegādes atgādinājumu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.