Publicitātes foto

“Tele2” ierindojas pirmajā vietā “Financial Times” veidotajā topā “Eiropas Klimata Līderi 2023” 1

“Tele2 AB” grupa ir ierindojusies pirmajā vietā starp 500 uzņēmumiem “Eiropas Klimata Līderi 2023” (Europe’s Climate Leaders 2023) topā, ko veido biznesa izdevums “Financial Times” sadarbībā ar statistikas portālu “Statista”. Šī saraksta pirmajās trīs vietās atrodas telekomunikāciju uzņēmumi.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ja tavas mājas numurā ir kāds no šiem 3 cipariem, tev ir potenciāls sasniegt visu, ko sirds kāro 15
FOTO. Muskuļains torss! Pirmo reizi redzam Donu jaunajā Eirovīzijas tērpā 14
“Vibrēja durvis un logi…” Iedzīvotāji ziņo, ka vietām Latvijā novērojuši kaut ko līdzīgu zemestrīcei
Lasīt citas ziņas

“Financial Times” sadarbībā ar “Statista” šādu topu veido trešo reizi. To veido, aprēķinot uzņēmumu sniegumu emisiju samazināšanā 1. tvērumā (emisijas, kuras rodas no uzņēmumam piederošajiem transportlīdzekļiem un ēkām) un 2. tvērumā (emisijas, kuras rodas no saņemtās un patērētās elektroenerģijas, apkures vai dzesēšanas) par laika posmu no 2016. līdz 2021. gadam. Tāpat tiek piešķirti punkti par to, cik caurskatāmi un atklāti tiek atspoguļotas 3. tvēruma emisijas (emisijas no piegādes ķēdēm), kā arī vērtēti citi rādītāji par apņemšanos samazināt emisijas, piemēram, sadarbība ar vides veiktspējas uzraudzības organizāciju “CDP” un iniciatīvu “Science Based Targets”, kas novērtē emisiju samazināšanas plānus.

“Rūpes par klimatu “Tele2 AB” grupai ir svarīga biznesa stratēģijas sastāvdaļa, tādēļ uzņēmums izvirzījis mērķi līdz 2035. gadam sasniegt emisiju nulles līmeni (Net-Zero Standart). Lai arī vēl ir daudz darāmā, lai šo mērķi sasniegtu, šī atzinība rāda, ka esam uz pareizā ceļa,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tele2” klimata mērķi, kas ir jāsasniedz līdz 2035. gadam:
• samazināt 1. tvēruma jeb tiešās emisijas un 2. tvēruma jeb netiešās emisijas par 100 % līdz 2029. gadam, par atskaites punktu ņemot 2019. gadu;
• samazināt 3. tvēruma jeb netiešās emisijas (loģistika, atkritumi, iepirktie pakalpojumi un preces u.c.) par 60 %, rēķinot uz vienu abonementu, līdz 2029. gadam, par atskaites punktu ņemot 2019. gadu;
• līdz 2035. gadam uzņēmuma vērtību ķēdē jeb darbību kopumā, ko uzņēmums veic no izejvielu iegādes līdz produktu vai pakalpojumu piegādei tirgū, sasniegt nulles līmeņa emisijas.

Ar “Financial Times” un “Statista” veidoto “Eiropas Klimata Līderi 2023” topu var iepazīties šeit.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.