Waikato Reo Twitter konts.

Valodas nezināšanas dēļ “Coca-Cola” reklāma aicina pasveicināt nāvi 0

Uzņēmuma “Coca-Cola” reklāmas daļa, gribēdama izrādīt cieņu Jaunzēlandes pamatiedzīvotāju maoru valodai, nošāvuši pagalam greizi, raksta “The Guardian”.

Reklāma
Reklāma
Gliemeži nāvīgi baidās no šī auga – ar to dārzam vajadzētu būt drošam 5
“Šis karš nav par teritoriju – 120 000 labu karavīru tur nav vienkārši tāpat!” Atklājas krievu ofensīvas patiesie mērķi 8
Pensijas nākamgad tiks pārrēķinātas automātiski, bet atkal būs nianses, kam jāseko līdzi 1
Lasīt citas ziņas

Proti, uzņēmums uz saviem dzērienu automātiem Jaunzēlandē gribēja izvietot uzrakstus “Sveiks, draugs!” (“Hello, mate!”), taču izdarīja to daļēji angļu, daļēji – maoru valodā, kuras popularitāte pēc animācijas filmas “Vaiana” augusi neiedomājami strauji.

Rezultāts izskatās šādi: “Kia ora, Mate”, un viss būtu kārtībā, ja vien vārds “mate” maoru valodā nenozīmētu “nāve”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tā nu patlaban uzraksts uz dzērienu automātiem vēsta: “Sveika, nāve!” skaidrā maoru valodā, un savā ziņā ir traģiski ironisks. Jaunzēlandē ir viens no lielākajiem aptaukojušos iedzīvotāju īpatsvariem pasaulē, savukārt saldināti gāzētie dzērieni, kāds neapšaubāmi ir kokakola, ir viens no lielā svara veicinātājiem īpaši bērnu un jauniešu vidū.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.