Waikato Reo Twitter konts.

Valodas nezināšanas dēļ “Coca-Cola” reklāma aicina pasveicināt nāvi 0

Uzņēmuma “Coca-Cola” reklāmas daļa, gribēdama izrādīt cieņu Jaunzēlandes pamatiedzīvotāju maoru valodai, nošāvuši pagalam greizi, raksta “The Guardian”.

Reklāma
Reklāma
“Piedošanu, bet šis ir reāli smieklīgi!” Sieviete “Pepco” iegādājusies dēlam bikses, taču vien vēlāk pamanījusi, ka tām ir dīvains defekts 13
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Kokteilis
ZEMAPZIŅAS TESTS. Izvēlies vienu kārti un saņem vēstījumu, kas tev jāapdomā jau šajā mirklī
Lasīt citas ziņas

Proti, uzņēmums uz saviem dzērienu automātiem Jaunzēlandē gribēja izvietot uzrakstus “Sveiks, draugs!” (“Hello, mate!”), taču izdarīja to daļēji angļu, daļēji – maoru valodā, kuras popularitāte pēc animācijas filmas “Vaiana” augusi neiedomājami strauji.

Rezultāts izskatās šādi: “Kia ora, Mate”, un viss būtu kārtībā, ja vien vārds “mate” maoru valodā nenozīmētu “nāve”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tā nu patlaban uzraksts uz dzērienu automātiem vēsta: “Sveika, nāve!” skaidrā maoru valodā, un savā ziņā ir traģiski ironisks. Jaunzēlandē ir viens no lielākajiem aptaukojušos iedzīvotāju īpatsvariem pasaulē, savukārt saldināti gāzētie dzērieni, kāds neapšaubāmi ir kokakola, ir viens no lielā svara veicinātājiem īpaši bērnu un jauniešu vidū.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.