Margarita Muntaga atzinīgi vērtē projekta laikā iegūto pieredzi, kā izveidot savu internetveikalu. Pirms tam Margarita bija izveidojusi mājas lapu, bet pavisam cita lieta, kad to veic speciālistu vadībā. Attēlā: Margaritas Muntagas krāšņie vainagi un citas rotas. Publicitātes foto

21. gadsimta meistari apgūst digitālās prasmes savu izstrādājumu pārdošanai 0

Oktobrī noslēdzās četrus mēnešus ilgušais projekts “Meistars 21. gadsimtā”, kā ietvaros astoņi rokdarbnieki un amatnieki guva iespēju apgūt modernas digitālās prasmes savu izstrādājumu reklamēšanai un pārdošanai.

Reklāma
Reklāma
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Lasīt citas ziņas

No 110 pretendentiem projektā piedalījās šādi amatnieki un rokdarbnieki, kuru prasmes jau atpazīstamas no publikācijām žurnālā “Praktiskie Rokdarbi”:
* LAK amatu meistare Solvita Zarupska (Ventspils), kura ir viena no talantīgākajām mauču adītājām Latvijā.
* Ilze Vainovska (Liepāja) ir TLMS “Kursa” dalībniece un nodarbojas ar neapstrādātu dzintaru, veidojot no tā dažādas rotas.
* Margarita Muntaga (Ķekava) ir atpazīstama ar krāšņu vainagu un zīļu jostu, kā arī citiem sievišķīgiem rokdarbiem.
* Dace Zaharova (Cēsis) šuj tekstildarbus: rotaslietas, somiņas, izšūtus galdautus utt.
* Aivita Heniņa (Lielvārde) darina tautastērpus.
* Margita Dravniece (Rīga) ir igauniete, kas savos šūtajos tērpos izmanto etnogrāfiskus un dabas rakstu elementus.
* Reinis Rudzītis (Rīga) darina zirglietas un citus ādas izstrādājumus.
* Reinis Lācis (Pārgauja) strādā ar koku.

Swedbank Dziesmu un deju svētku lieldrauga projekta “Meistars 21. gadsimtā” vadītāja Adriāna Kauliņa stāsta par ieguvumiem šajā pasākumā: – No digitālā laikmeta vajag ņemt visu, kas var noderēt. Meistariem, kuri vēlas darinājumus pārdot ne tikai Latvijā, bet pasaulē, bez klātbūtnes www.facebook.com neiztikt. Un projekts deva iespēju tuvināties meistariem ar savu klientu sociālajos tīklos, lai veiksmīgāk varētu pārdot izstrādājumus un vestu viņu (pircēju) uz savu internetveikalu. Visi izmēģināja pārdot savu preci ar mobilo norēķinu terminālu un atzina tā priekšrocības. Ar to šis pasākums atšķīrās no Brīvdabas muzeja gadatirgus, kur pircējs savu līdzpaņemto naudas summu jau iztērējis un vairs neko nevar iegādāties.
Tā kā daudzi informāciju meklē internetā, svarīga ir savas mājas lapas izveide, ko katrs paveica speciālistu vadībā.
Visi kā viens atzinīgi vērtēja internetā izveidoto diskusiju grupu, kur dalībnieki pārrunāja savas problēmas. Un nolēma to arī turpmāk uzturēt. Tas pierāda, ka viens var daudz, bet kopā vienmēr iespējams vairāk…

CITI ŠOBRĪD LASA
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.