Aleksandras Beļcovas “Bērns ar bumbu (Taņa)” (1924).
Aleksandras Beļcovas “Bērns ar bumbu (Taņa)” (1924).
Foto – Andris Tiļļa

Pilsētvides zaļais asns 0

Pilsētvidei mēdz būt sava ielas valoda – “vizuālā komunikācija” – tieša, nereti pat provocējoši izaicinoša, huligāniska.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Viņus ātri var atpazīt: 16 brīdinājuma pazīmes, ka jums ir darīšana ar ļaunu cilvēku
Valsts svētku un Ziemassvētku galda gardumiņš – nēģīši! To cena šobrīd liek noreibt uz līdzenas vietas
“Papucim būtu derējis pamācīties no dēla…” Sieviete vīlusies piedzīvotajā izrādes laikā, citi “vainīgo” aizstāv 7
Lasīt citas ziņas

Kā nu kuru reizi – atkarībā no sabiedriskās situācijas, problēmas asuma. Visbiežāk tajā sastopamais žanrs – grafiti, kura vēsture aizsākusies jau Senajā Grieķijā, Senajā Romā. Tam ir raksturīgi burtu veidi un kaligrāfiskie paņēmieni, apdares stili, izpildījums (zīmējums, trafarets, uzlīmes…). Turklāt to autori visbiežāk paliek anonīmi un šai mākslai ir īss mūžs. Martā Rīgā īsu brīdi aktuālajā mākslas ainā bija pamanāmi starptautiskā “Outings project” (izbraukuma projekta) darbi. Līdzīga akcija notikusi Parīzē, Varšavā, Frankfurtē, Sanfrancisko, Ņujorkā, Gdaņskā… Rīgā bija skatāmi latviešu klasiķu gleznojumi, grafikas, kas izprintēti un to figūras izgrieztas un iekļautas attiecīgajā vidē. Pavasarīgi un audzelīgi – ja idejai un tās īstenošanai ir zaļš asns!

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.