Aleksandras Beļcovas “Bērns ar bumbu (Taņa)” (1924).
Aleksandras Beļcovas “Bērns ar bumbu (Taņa)” (1924).
Foto – Andris Tiļļa

Pilsētvides zaļais asns 0

Pilsētvidei mēdz būt sava ielas valoda – “vizuālā komunikācija” – tieša, nereti pat provocējoši izaicinoša, huligāniska.

Reklāma
Reklāma
Krievijai nav vajadzīga daļa Ukrainas… Tramps atklāj Kremļa īsto plānu
RAKSTA REDAKTORS
VIDEO. Glābēji devās ūdenī bez laivas… Unikālā video iemūžināti mirkļi pēc traģēdijas, kas laupīja trīs bērnu tēva dzīvību
RAKSTA REDAKTORS
“Es nevaru,” viņš teica un pagāja zem ūdens… Daugavā pazudušā Jāņa sieva atklāj traģēdijas detaļas un lūdz palīdzēt meklēšanā
Lasīt citas ziņas

Kā nu kuru reizi – atkarībā no sabiedriskās situācijas, problēmas asuma. Visbiežāk tajā sastopamais žanrs – grafiti, kura vēsture aizsākusies jau Senajā Grieķijā, Senajā Romā. Tam ir raksturīgi burtu veidi un kaligrāfiskie paņēmieni, apdares stili, izpildījums (zīmējums, trafarets, uzlīmes…). Turklāt to autori visbiežāk paliek anonīmi un šai mākslai ir īss mūžs. Martā Rīgā īsu brīdi aktuālajā mākslas ainā bija pamanāmi starptautiskā “Outings project” (izbraukuma projekta) darbi. Līdzīga akcija notikusi Parīzē, Varšavā, Frankfurtē, Sanfrancisko, Ņujorkā, Gdaņskā… Rīgā bija skatāmi latviešu klasiķu gleznojumi, grafikas, kas izprintēti un to figūras izgrieztas un iekļautas attiecīgajā vidē. Pavasarīgi un audzelīgi – ja idejai un tās īstenošanai ir zaļš asns!

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.