
Samazināt ekrāna laika traucējumus 0
Viņa iesaka izmantot šādu principu — iecienītās aktivitātes, piemēram, ekrāna laiku, izmantot kā atlīdzību par mazāk iecienītām darbībām, piemēram, mājasdarbu izpildi.
“Kad ierīces tiek ieviestas ļoti agrā vecumā, tās kontrolēt kļūst daudz grūtāk. Bet, ja tiek noteikti skaidri noteikumi, kas visiem saprotami un tiek konsekventi ievēroti, tas ir viens no labākajiem veidiem, kā kontrolēt uzmanību.”
Palielināt iesaisti un personalizēt mācību stilus
Dr. Loo iesaka izmantot praktiskas un daudzveidīgas mācību metodes, lai palielinātu iesaisti un padarītu mācīšanos patīkamāku.
“Viena lieta, ko var darīt mājās, ir ieviest bērna iecienītās aktivitātes, lai mācīšanās — vai tas būtu lasīšana vai matemātika — kļūtu jautrāka un patīkamāka,” viņa saka. “Piemēram, matemātikas uzdevumus var pielāgot mūzikai vai kārtis pārvērst par matemātikas spēli — saskaitot, atņemot, reizinot kāršu vērtības.”
Dr. Loo arī iesaka skolēniem izmēģināt dažādas studiju stratēģijas un domāt par to, kādas metodes palīdz viņiem saglabāt iesaisti.
“Daži bērni labāk koncentrējas, veicot piezīmes, citiem noder ierakstītu lekciju atkārtošana. Ir daudz veidu, kā padarīt mācīšanos patīkamu, izmantojot praktiskas aktivitātes. Tas prasa izmēģinājumus un kļūdas, jo katrs bērns ir atšķirīgs, bet jo vairāk to iekļauj, jo vairāk palīdz mācību procesam un rada prieku.”