Publicitātes foto

„Mēness aptieka” pieejamākus padara 200 pieprasītus aptiekas produktus 4

Reaģējot uz klientu pieprasījumu, „Mēness aptieka” samazinājusi cenas 200 aptiekas produktiem. Tagad „Mēness aptiekas” klientiem ir iespēja papildināt savus zāļu skapīšus ar veselībai vajadzīgiem produktiem, iegādājoties tos par draudzīgākām līdz 20 % samazinātām cenām.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 192
Lasīt citas ziņas

Tas ir tikai viens no soļiem, kurus „Mēness aptieka” realizē pakalpojuma pieejamības veicināšanai pandēmijas laikā.

Solis pakalpojuma pieejamības veicināšanai

CITI ŠOBRĪD LASA

Gadu pēc pandēmijas sākuma „Mēness aptieka” martā spērusi jaunu soli pakalpojuma pieejamības veicināšanai, uzklausot pacientu vajadzības  un  ar akciju „Zvaigžņu cenas” samazinot cenas 200 pieprasītākajiem aptiekas produktiem.

„Mēness aptieka” turpina strādāt ar īpašām rūpēm par saviem klientiem, esot līdzās visā Latvijā un uzsākot realizēt jaunu aptiekas produktu cenu pieejamības politiku.  Cenu samazinājums 200 no aptiekas produktiem ir vēl viens solis, kas papildina daudzveidīgos aptiekas piedāvājumus  farmaceitiskās aprūpes pakalpojuma un aptiekas produktu pieejamības veicināšanai pandēmijas apstākļos.

Līdztekus sarežģītajos apstākļos nemainīgajai iespējai ikdienā aptiekā saņemt farmaceitisko aprūpi visā Latvijā, aptiekas produktu un arī zāļu piegādes iespējām uz māju, ērtam e-mēnessaptiekas pakalpojumam un farmaceita tiešsaistes konsultācijām,

cenu samazinājums ir vēl viens solis, kas apliecina „Mēness aptiekas” rūpes par saviem klientiem, operatīvi reaģējot uz situāciju, iedzīvotāju vajadzībām un iespējām pandēmijas laikā.

„Pandēmijas laiks pārliecinoši ir apliecinājis aptiekas pakalpojumu primāras nepieciešamības lomu ikdienā. Arī „Mēness aptiekas” farmaceiti jau vairāk nekā gadu strādā īpašā, līdz šim nepiedzīvotā režīmā, kopā ar uzņēmuma vadību meklējot arvien jaunus risinājumus, kā pakalpojumus padarīt pieejamākus, drošākus, vienkāršākus, sasniedzamākus un daudzveidīgākus, arī meklējot iespējas lielākai aptiekas darba izmaksu optimizācijai.

Īpašas „Mēness aptiekas” rūpes par klientiem izpaužas labā klientu apkalpošanas kultūrā, kas  šobrīd papildināta ar nozīmīgiem uzdevumiem – ievērojot epidemioloģiskās drošības prasības,” stāsta „Mēness aptieka” mazumtirdzniecības biznesa vadītāja Evita Jurjāne-Nelsone.

Publicitātes foto

Sagaida ar Zvaigžņu cenām

„Mūsu aptieku uzņēmumam ļoti svarīgi ir būt ciešā kontaktā ar saviem klientiem, uzklausīt un rast labāko risinājumu, farmaceitiskās aprūpes ietvaros sniedzot vislabāko padomu un informāciju par zālēm un citām medicīnas precēm. Vienlaikus kā savu ceļu šobrīd saskatām vajadzību ieklausīties,  saprast  un reaģēt, lai varētu būt sasniedzami, pieejami, lai kliedētu bažas par to, ka vajadzīgus produktus iegādāties liedz naudas trūkums.

Samazinot cenas pagaidām 200 produktiem, apliecinām vēlmi atbalstīt, cerot, ka pandēmijas laiks mums būs atnesis ne vien satraukumu, sarežģījumus un arī robus finansēs, bet stiprinājis spēju meklēt jaunus ceļus dažādu situāciju risinājumiem, ieskaitot iespēju pieņemt lēmumus, kuri agrāk ir šķituši apgrūtinoši un neizpildāmi.

Reklāma
Reklāma

Šobrīd savus klientus aptiekās sagaidām ar Zvaigžņu cenām, un  zvaigžņu godā šajā reizē ir aptiekas produkti, kurus ar saviem pirkumiem par tādiem ir atzinuši mūsu klienti. Tiem esam izskatījuši iespējas aptiekas darba izmaksu ietaupījumam, līdz 20 procentiem samazinājuši cenas un šo sarakstu gatavojamies papildināt.

Apzināmies – lai iegādātos nepieciešamos produktus – mūsu klientiem pakalpojuma pieejamība ir svarīga no dažādiem aspektiem,” pieejamības paplašināšanos sīkāk raksturo „Mēness aptieka” mazumtirdzniecības biznesa vadītāja Evita Jurjāne-Nelsone.

Jauni paradumi un iespējas

Aptiekas apmeklētāju ikdienas paradumi ir mainījušies. Iedzīvotāji vajadzīgos produktus vēlas iegādāties droši, un daļa to vēlas paveikt, neizejot no mājām. Šādu iespēju ērti piedāvā e-mēnessaptieka, kur aptiekas produktus var  iegādāties par zemāku cenu.

Jaunais Zvaigžņu cenu samazinājums 200 produktiem aizsākts tieši e-mēnessaptiekā, kur  klienti aktīvi izmanto šo  iespēju.

Līdztekus ir liela „Mēness aptiekas” klientu daļa, kuri vēlas saņemt farmaceitisko aprūpi klātienē.  Ievērojot epidemioloģisko drošību, šobrīd aptieku apmeklētāju skaits ir samazinājies gandrīz par 15 %, ievērojami pieaudzis ir vienā pirkuma reizē iegādāto produktu apjoms.

Reaģē uz nepieciešamību

Aptiekas farmaceitu vērojumi ikdienas darbā liecina – klientiem biežāk nekā gadu iepriekš ir grūtības norēķināties par visu pirkumu un biežāki ir gadījumi, kad pacients ir spiests atteikties no daļas produktu, ko sākotnēji izvēlējies pirkumam, jo tas ir par dārgu.

„Mēness aptieka” no plašā preču klāsta ir identificējusi 200 augsti pieprasītus aptiekas produktus dažādās preču kategorijās, izskatījuši iespējas aptiekas darba izmaksu ietaupījumam un saviem klientiem samazinājusi šo produktu cenas, uzklausot pacientu vajadzības un padarot šos produktus pieejamākus.

To 200 aptiekas produktu grupā, kuriem samazinātas cenas, ir uztura bagātinātāji, vitamīni, tie ir produkti sirds veselībai, imunitātei, sievietes veselībai, līdzekļi personīgajai higiēnai, kā arī citas aptiekas preces.  Šāds solis sperts, sekojot notikumiem un tendencēm veselības aprūpē, vērojot savu klientu vajadzības un esot atvērtiem viņu veselības vajadzību risināšanā.

„Mēness aptieka” šobrīd ir radusi iespēju samazināt cenas 200 pieprasītiem produktiem un veic tālāku preču sortimenta, pieprasījuma, resursu ietaupījuma un cenu izpēti, lai sagatavotos nākamajam preču cenu samazinājumam saviem klientiem. Tādējādi „Mēness aptieka” kā atbildīgs un uzticams Latvijas uzņēmums šajā sarežģītajā laikā sper nozīmīgu soli pretī saviem klientiem.

„Mēness aptieka” ir līdzās

Kopš pandēmijas sākuma visā Latvijā nemainīgi turpina strādāt 230 „Mēness aptiekas”, ik dienu nodrošinot nepārtrauktu farmaceitisko aprūpi visā Latvijā.

Klātienes farmaceita konsultācijas šobrīd papildina iespēja konsultēties ar farmaceitu pa tālruni 8555. Kopš pandēmijas sākuma šādu konsultācijas iespēju izmanto gan gados jauni klienti, gan seniori, un neklātienes konsultācijas lietotāju skaits ar katru nedēļu pieaug.

Par 30 procentiem ir pieaudzis e-menessaptieka veikto pirkumus skaits. Biežākie pirkumi e-menessaptieka.lv  ir saistīti ar ģimenes vajadzībām, mazuļa kopšanu, higiēnas preču iegādi no aptiekas produktu klāsta, vienlaikus pieaudzis  īpatsvars  e-menessaptiekā  iegādātajiem līdzekļiem imunitātes stiprināšanai. Arvien lielāku popularitāti gūst iespēja uz māju pasūtīt arī recepšu medikamentus. Kopš 2020. gada beigām šādu pasūtījumu skaits pieaudzis par 20 %.

Farmaceita konsultācija par zāļu lietošanu un recepšu zāļu piegādi var saņemt tiešsaistē, zvanot uz tālruni 8555; WhatsApp: +371 27050849 katru darba dienu no pulksten 9.00 līdz 18.00. Arī izmantojot tiešsaistes iespējas, „Mēness aptiekas” farmaceiti ir gatavi palīdzēt, sniedzot vislabāko farmaceitisko aprūpi. www.e-menessaptieka.lv

 

Latvijā,  ik mēnesi apkalpojot  760 000 klientu, 230 „Mēness aptiekā” strādā 663 farmaceiti un farmaceita asistenti,. Tieši farmaceitu konsultācijas ir  visbiežāk izmantotais  aptiekas pakalpojums arī pandēmijas laikā, turklāt aptuveni katrs 10 aptiekas apmeklējums ir  konsultācija bez pirkuma.

„Mēness aptieka” ir farmācijas nozarē mīlētākais un atbildīgākais zīmols Latvijā. Iedzīvotāju aptaujā, izmantojot īpašu starptautiski atzītu metodoloģiju, Latvijas mīlētāko zīmolu TOP otro gadu pēc kārtas “Mēness aptieka” ieguvusi pirmo vietu farmācijas nozarē. Īpaši izceļama “Mēness aptiekas” pozīcija sociālās atbildības jomā (HUMAN),  kurā “Mēness aptieka”, esot pirmajā vietā farmācijas nozarē, kopējā mīlētāko zīmolu TOP ierindojas 25. vietā.

Ar augstāko rezultātu (87,7%) „Mēness aptieka” ir izvirzījusies klientu servisa līdera pozīcijā farmācijas jomā Latvijā. Farmācijas sektora pētījumu, lai noskaidrotu, kurā aptieku uzņēmumā ir vislabākā klientu apkalpošana Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, 2020. gada oktobrī un novembrī veicis uzņēmums „Dive Group”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.