Gaļas produktu zīmols NOO: grila sezona ar katru gadu kļūst arvien garāka 0

Gaļas produktu zīmola NOO apkopotie dati liecina, ka laikapstākļu ietekme uz grilēšanas paradumiem pēdējos gados un īpaši šogad ir ievērojami mainījusies: latvieši grila sezonu sāk vēlāk, taču turpina līdzvērtīgi vēlāk rudenī.

Reklāma
Reklāma
Mājas
7 pārtikas produkti, kas nekad nebojājas. Var izveidot krājumus visam mūžam!
RAKSTA REDAKTORS
“Nācu no pagraba…” Modra kaimiņiene Rasma atklāj liktenīgos notikumus un dalās ar neredzētu foto
12 lietas, kas tev piederēja 90. gados, bet tagad ir bagātības vērtas
Lasīt citas ziņas

„Tradicionāli grila sezonas karstākais punkts Latvijā līdz šim ir bijis jūnijs un jūlijs, taču šogad mēs redzam pāreju uz vēlāku vasaru un rudeni; un šogad pat Līgosvētki to nespēja mainīt,” skaidro gaļas produktu zīmola NOO pārdošanas vadītājs Juris Grīnbergs.

“Salīdzinot pērnā septembra pārdošanas rādītājus, redzams, ka aktīvā grilēšanas sezona beidzas jau augustā. Šī gada vasara grilēšanai nebija labvēlīga. Taču septembris iezīmējās ar rekordaugstiem grila produktu pārdošanas rezultātiem, par 42% pārsniedzot iepriekšējā gada rādītājus, ” skaidro Juris Grīnbergs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viena no ievērojamākajām izmaiņām 2025. gada grila sezonā bija grila ribiņu popularitātes straujais pieaugums. Septembrī to pārdošana bija gandrīz divas reizes lielāka kā tā paša perioda iepriekšējā gadā, un gandrīz trīs reizes lielāka kā šī gada jūnijā. „Ribiņu pārdošana šogad patiešām ir izcila. Texas – style ribiņas un jaunie šašliki ir kļuvuši par īstiem sezonas hitiem,” apstiprināja Grīnbergs.

Dati, ka Latvijas iedzīvotāji grilē septembrī tikpat aktīvi kā pirms vairākiem gadiem jūnijā, tikai apliecina, cik svarīgi grilēšanai ir labi laika apstākļi. Nav svarīgi, vai ir vasara vai rudens, iekurt grilu aicina silts un sauss laiks, un šogad septembris Latvijas iedzīvotājus lutināja.

Āfrikas cūku mēris ietekmējis gaļas rūpniecību kopumā, liekot ražotājiem pielāgoties jaunajiem izaicinājumiem. „Tajā pašā laikā Baltija ieņem tik mazu daļu Eiropas tirgū, ka, par laimi, pagaidām nav novērojams ne cūkgaļas deficīts, ne cenu kāpums. Tātad var teikt, ka rudens un Ziemassvētku sezona paies mierīgi. Mēs cenšamies iegādāties izejvielas pēc iespējas tuvāk – arī no Somijas, jo Baltijas pašpietiekamība cūkgaļā joprojām nav pietiekama. Tas nodrošina mums augstu izejvielu kvalitāti. Somijā nav reģistrēts neviens cūku mēra gadījums, un mēs ceram, ka arī Igaunijā un Latvijā situāciju izdosies pēc iespējas ātrāk kontrolēt,” paskaidroja Grīnbergs.

Ražoti Latvijai preču zīmola NOO Cepeškungs produkti top netālu no Tartu, gaļas pārstrādes uzņēmumā NOO, kas ir dibināts pirms vairāk kā 30 gadiem, nu kļuvis par lielāko un modernāko gaļas pārstrādes uzņēmums Baltijā ar vietējo kapitālu un nodrošina 250 darbavietas. Ģimenes uzņēmumā tiek ražoti augstas kvalitātes produkti no augstvērtīgas cūkgaļas, liellopu un vistas gaļas. Produktu augsto kvalitāti apliecina šogad iegūtais augstais pārtikas drošības IFS Food sertifikāts. Produktos ir liels gaļas īpatsvars. Saražotā gaļas produkcija tiek iepakota ērtos un patērētājam ikdienas ritmam piemērotos iepakojumos. Produkcijas ražošanā izmantotas tikai svaigas un augstvērtīgas izejvielas.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.