Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Ekrānuzņēmumi no “Natural pharmaceuticals” mājaslapas

“Omega-3” ar varu neuzspiežot, sūtot tikai ar piekrišanu 0

Uztura bagātinātāju “omega-3” izplatītājfirma “Natural Pharmaceuticals” noraida “LA” izskanējušo informāciju pensionāres Annas gadījumā par bezmaksas preces un rēķinu saņemšanu.

Reklāma
Reklāma
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 154
Lasīt citas ziņas

“Natural Pharmaceuticals” paziņojis, ka produkti tiek nosūtīti tikai tiem, kuri ir devuši savu piekrišanu. Turklāt katram klientam ir tiesības atdot pasūtīto preci 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, nenorādot iemeslu.

“Mēs gribētu, lai klienti, kuri izmanto “Natural Pharmaceuticals” pakalpojumus, mums uzticētos un justos pienācīgi aprūpēti. No katras situācijas cenšamies izdarīt secinājumus, kas kalpo uzņēmuma saziņas uzlabošanai ar klientiem,” teikts kompānijas paziņojumā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Mēs vaicājām detalizētāku skaidrojumu par kārtību, kā tad īsti patērētājs kļūst par firmas klientu un viņam tiek nosūtīta prece. Vai tas notiek jau automātiski gadījumā, kad viņš nosūtīta savus datus? Ja 14 dienu laikā prece netiek nosūtīta atpakaļ, vai tas nozīmē, ka nav vairs iespējas šo preci atdot atpakaļ? Vai klientam, kurš vēlas preci atdot atpakaļ, tiek piedāvāta atteikuma anketa?

“Mēs kopā ar paku nosūtām arī noteikumu un nosacījumu uz papīra versiju,” norāda firmas pārstāvji.

“LA” jau vēstīja par pensionāri Annu, kura sākumā saņēma uztura bagātinātājus “omega 3 taukskābes ar D vitamīnu” bez maksas, bet vēlāk – rēķinus.

Pensionāre apgalvoja, ka neko nav pasūtījusi un pat nav vēlējusies to darīt. Viņa solīja vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), lūdzot palīdzību šajā lietā. PTAC jau brīdināja, ka komersants nedrīkst piegādāt preces, kuras patērētājs nav pasūtījis. Šāda veida pārdošana ir uzskatāma par agresīvu komercpraksi un var tikt sodīta. Šādos gadījumos PTAC aicina patērētāju rakstīt iesniegumu, tam pievienojot komunikāciju no komersanta.

Ja patērētāja tomēr ir piemirsusi, ka, piemēram, pa telefonu ir piekritusi saņemt kādas preces, viņa var izmantot 14 dienu atteikuma tiesības.

“Ja prece vai pakalpojums iegādāts, slēdzot līgumu ārpus pastāvīgās saimnieciskās vai profesionālās darbības vietas, patērētājam ir tiesības izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāra dienu laikā.

Šis termiņš ir piemērojams gadījumos, ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir sniedzis patērētājam informāciju par atteikuma tiesību izmantošanas nosacījumiem, termiņu un kārtību, kā arī izsniedzis atteikuma veidlapu.

Reklāma
Reklāma

Ja patērētājam nav sniegta obligātā pirmslīguma informācija vai atteikuma veidlapa, tad atteikuma tiesības patērētājs ir tiesīgs izmantot gada laikā vai 14 dienu laikā no brīža, kad attiecīgā informācija vēlāk ir tikusi sniegta,” vēsta PTAC. Pagājušajā gadā PTAC sniedzis 89 konsultācijas, kas saistītas ar uztura bagātinātājiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.