Foto-Shutterstock

Kam visbiežāk ziedo citi un kam – tu? 0

Smagi slimu bērnu un jauniešu atbalstam iedzīvotāji izvēlas ziedot visbiežāk – tā aptaujā norādījuši teju 70% iedzīvotāju.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 192
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 191
Lasīt citas ziņas

Kā rāda Rimi veiktā aptauja, kas veikta šī gada maijā, Latvijas iedzīvotāji vecumā no 20 līdz 50 gadiem visbiežāk izvēlas ziedot smagi slimu bērnu un jauniešu atbalstam. Otrs populārākais labdarības mērķis ir ziedojumi trūcīgām ģimenēm (27%), kā arī videi un dabai (27%). Retāk ziedo izglītībai, skolai un pētniecībai (10%).

Taujāti par motivāciju dalībai labdarības akcijās, visbiežāk jeb 54% iedzīvotāju atzīst, ka ir gandarīti, ka var izdarīt labu darbu, kas no paša neprasa daudz. 40% aptaujāto norāda, ka vienmēr grib palīdzēt kādam, kuram klājas grūtāk. Īpaši šāda palīdzība grūtībās nonākušajiem motivē iedzīvotājus Latgalē (54%), kamēr mazāk aktuāla šāda motivācija ir rīdziniekiem (35%). Kā vēl vienu iemeslu, kāpēc ziedot, Latvijas iedzīvotāji minēja pārliecību, ka nepieciešamības gadījumā saņems palīdzību arī no citiem (27%).

CITI ŠOBRĪD LASA

Šonedēļ Rimi un Supernetto veikalos noslēgusies īpašā Labestības dienai veltītā kampaņa, kurā ikviens pircējs bija aicināts dāvināt sev tuviem un mīļiem cilvēkiem lilijas. Viens eiro no katras iegādātās lilijas tika ziedots labdarības kampaņai un bērnu veselībai, kopā savācot 5 689 eiro.

Veikalos saziedotie līdzekļi – 5 689 eiro – tiks izmantoti, lai LNT, Bērnu slimnīcas fonda, Rimi un Supernetto veikalu tīklu organizētās labdarības akcijas Labestības diena ietvaros palīdzētu bērniem, kuriem ir kustību traucējumi. Par saziedotajiem līdzekļiem tiks palīdzēts Markusam, Kasparam, Montai, Katrīnai un citiem bērniem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.