Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes dekāns Gundars Bērziņš.
Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes dekāns Gundars Bērziņš.
Foto: LETA/Zane Bitere

Tiek laupīta emocionālā inteliģence! Dekāns Bērziņš par attālināto mācību trūkumiem 12

“Ir viens svarīgs elements – mācīšanās vienam no otra un emocionālā inteliģence, kas veidojas šajā mācīšanās procesā. Tas ir ļoti svarīgi jau sākot no bērna vecuma līdz augstskolas gadiem,” RīgaTV24 raidījumā “Preses klubs” stāsta Gundars Bērziņš, ekonomists, LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes dekāns.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 6
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Lasīt citas ziņas

“Bērni mācās viens no otra – tas šajā online apmācību procesā iztrūkst. Jo augstāks līmenis, jo vairāk mācās no citiem, apgūst tās zināšanas, ko diskusijā pasaka cits kolēģis, to bērns labāk var integrēt savās zināšanās, nekā to, ko pasniedzējs pasaka,” viņš skaidro.

Kā notiek mācīšanās augstskolā – to dara visi kopā, tas veido sinerģiju un kopējais zināšanu līmenis pieaug daudz vairāk, tāpēc, ka jaunietis iemācās, ko katrs no kolēģiem ir zinājis. Tādā veidā veidojas arī pieredze.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tas online režīmā ir ļoti grūti izdarāms, to mēģina paveikt, bet tas ir arvien grūtāk, un neveidojas emocionālā inteliģence,” dekāns skaidro.

LA.LV Aptauja

Vai piekrīti, ka mājās bērns nemācās tieši tāpat kā skolā?

  • Jā, piekrītu, ka zināšanas tiek gūtas arī kopīgā mācīšanās procesā no klasesbiedriem
  • Nē, uzskatu, ka, periodiski mācoties mājās, nekas netiek zaudēts

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.