Foto: LETA

“Bitei” briest nepatikšanas – lēmums par pakalpojumu sadārdzināšanos pieņemts “uz savu galvu” 0

LA.LV jau šodien vēstīja par mobilā operatora “Bite Latvija” sarūpēto “pārsteigumu” saviem klientiem. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) vēršas pie cilvēkiem ar svarīgu informāciju šī sakarā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Nepalaid garām šo datumu! Katras zodiaka zīmes veiksmīgākā diena decembrī
10 lietas, kas bez žēlastības jāizmet no mājas līdz Jaunajam gadam. Vismaz viena no tām ir teju katram
Ārkārtas situācija Krievijas Bruņoto spēku 69. divīzijā: karavīrs, atgriežoties no gūsta, nošāvis savus biedrus
Lasīt citas ziņas

PTAC saņemtas sūdzības par SIA “BITE Latvija”, kas automātiski pieslēdz papildu pakalpojumus bez patērētāju piekrišanas. PTAC aicina rūpīgi izvērtēt izmaiņas un rakstveidā vērsties pie pakalpojuma sniedzēja.

PTAC informē, ka pēdējo dienu laikā ir saņemts ievērojams skaits sūdzību par SIA “BITE Latvija” komercpraksi, kas saistīta ar papildu pakalpojumu “Bite Pamatkomplekts” automātisku pieslēgšanu bez patērētāju piekrišanas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ņemot vērā saņemtās sūdzības, PTAC ir uzsācis izvērtēt minēto praksi un pārbaudīt tās atbilstību normatīvajiem aktiem. Ar šo paziņojumu PTAC sniedz atbildi tiem patērētājiem, kuri iesnieguši sūdzības vai lūguši konsultāciju par konkrēto SIA “BITE Latvija” rīcību.

Svarīga informācija patērētājiem

Elektronisko sakaru likums nosaka, ka pakalpojumu sniedzējs drīkst palielināt ikmēneša maksu par internetu, telefonu vai citiem elektronisko sakaru pakalpojumiem. 

Tomēr pakalpojumu sniedzējs nedrīkst pieslēgt papildu pakalpojumus, kas nav elektronisko sakaru pakalpojumi bez Jūsu skaidras piekrišanas.

Kā rīkoties patērētājiem?

Pārbaudiet e-pastu vai pašapkalpošanās portāla profilā pieejamo informāciju! Ja konstatējat, ka Jums plānots pieslēgt papildu pakalpojumu, kas nav elektronisko sakaru pakalpojums, nekavējoties rakstiski sazinieties ar SIA “BITE Latvija” un izsakiet iebildumus par konkrētā papildu pakalpojuma pieslēgšanu!

Pieprasiet līdzšinējā elektronisko sakaru pakalpojuma līguma turpināšanu bez “Bite Pamatkomplekts” pieslēgšanas!

Aicinām sekot līdzi turpmākajai informācijai PTAC mājaslapā vai PTAC sociālo mediju kontos, kur PTAC, tiklīdz tiks noslēgta komersanta prakses izvērtēšana, informēs patērētājus par rezultātiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.