Foto: Gints Ivuškāns/ LETA

“Mēs kā aitas sekojam un viens otrā redzam tikai ienaidnieku!” Krists un Rēzija Kalniņi pārdomās par mūsdienu sabiedrību 99

Kovids, ierobežojumi, saskarsme ar nāvi, protesti, vēlēšanu vētras – kas šobrīd šķeļ latviešus? Ar domām dalās Rēzija Kalniņa, aktrise, teātra režisore, drāmas telpas «OratoriO» dibinātāja un vadītāja, un Krists Kalniņš, Rīgas Vecās Svētās Ģertrūdes draudzes mācītājs.

Reklāma
Reklāma
“Ko var iemācīt šādi ģērbušās lektores?” Dzejniece un lektore publiski šausminās un ņirgājas par pasniedzēju apģērbu 124
Ēdam katru dienu! Kuros pārtikas produktos ir visvairāk plastmasas?
Seni un spēcīgi ticējumi: šīs lietas nekad nedrīkst ne aizņemties, ne aizdot 9
Lasīt citas ziņas

“Nav runa par to, kas šķeļ vai vieno latviešus, galvenais ir domāt! Mēs drusciņ ejam kā tādas aitas kaut kur. Mūsu māsa Dana reiz jautāja – ar ko mēs tagad nodarbojas? ar to, ka mēs šķeļam un kaut kam sekojam. Mēs lietojam vārdu karš, bet kara nav,” Rēzija Kalniņa teic.

Viņa uzskata, ka šobrīd cilvēkiem nav jācīnās, bet gan tā vietā jāapvienojas.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Šis laiks ir viena no tām unikālajām iespējām, Dieva dotajā iespējām, kad latvieši var augšāmcelties, apvienoties un atmosties,” aktrise aicina.

Bet kas tad traucē cilvēkiem jau būt vienotiem?

“Es domāju, ka politiķu lēmumi aktualizē to, kas mūsos katrā ir iekšā. Tas ir pārsteidzoši ieraudzīt, cik mēs varam kļūt neiecietīgi un viens otrā redzēt tikai ienaidniekus. Viss ārēji notiekošais atspoguļo mūsu iekšieni un tieši tas ir satraucošākais, tādēļ man kā ticīgam cilvēkam, izdzīvojot šo trauksmaino laiku, ir jāatgriežas tajā vietā, kur Dievs man māca neienīst ienaidniekus, bet mīlēt tos,” Rēziju papildina brālis Krists Kalniņš.

Viņš saka, ka pretēji domājošiem cilvēkiem nevajag ieriebt, bet meklēt veidus, kā parādīt savu labvēlību.

“Mums pietrūkst vēlmes domāt vienam par otru pēc iespējas labāk!” mācītājs saka.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.