FOTO: REUTERS/Maja Smiejkowska/LETA

Pārsteidzoši! “Bārbijas” filmas ieņēmumi pārsniedz miljardu dolāru tikai 17 dienas pēc iznākšanas 40

BBC” vēstīts, ka Bārbijas filma sasniegusi miljardu dolāru atzīmi tikai 17 dienas pēc tās iznākšanas, ziņo tās izplatītājs “Warner Bros”. Tas nozīmē, ka Grēta Gērviga ir kļuvusi par pirmo sievieti, kas režisores statusā sasniegusi pavērsiena punktu.

Reklāma
Reklāma
Uzzini, kura suņu šķirne atbilst tavam dzimšanas datumam – rezultāts pārsteidz daudzus
TV24
“Kodolzemūdene jau pie Krievijas robežas, Putin, un vispār, amerikāņi, sākam izmēģināt savus kodolieročus!” Rajevs “atšifrē” Trampa pēdējos dusmu izvirdumus
FOTO. “Sēnīte” pamazām atgūst savu spozmi – noņemta gadiem krātā sūnu kārta 22
Lasīt citas ziņas

ASV vietējās izplatīšanas prezidents Džefs Goldšteins sacīja: “Neviens, izņemot Grētu Gērvigu, nebūtu varējis atdzīvināt šo vairāku paaudžu ikonu un viņas pasauli tik smieklīgā, emocionālā un izklaidējošā stāstā… burtiski apgriežot visu pasauli rozā.”

Viņš sacīja, ka garās rindas kinoteātros un atkārtota filmas skatīšanās “pierāda, ka filmas ir atgriezušās” pēc tam, kad kino industrija izcieta pandēmijas sekas un straumētāju konkurenci.

CITI ŠOBRĪD LASA

Rozā nokrāsas filma ir saņēmusi kritiķu atzinību un bijusi iedvesma daudziem selfijiem pie leļļu kastēm, kas uzstādītas kinoteātros visā Apvienotajā Karalistē.

Margota Robija filmā iejūtas Bārbijas lomā un Raiens Goslings – Kena lomā. Margota Robija bija arī viena no Bārbijas producentēm.

“Barbiljona” sasniegšana, kā to aprakstījis “Warner Bros”, nav nekas smags. Kopš pandēmijas to ir paveikušas tikai piecas citas filmas: “The Super Mario Brothers Movie” šī gada sākumā, “Spider-Man: No Way Home”, “Top Gun: Maverick”, “Jurassic World Dominion” un “Avatar” turpinājums.

Filmas mārketinga kampaņa ir bijusi milzīga, un pilsētās visā pasaulē ir uzstādīti rozā reklāmas stendi.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.