FOTO: REUTERS/Maja Smiejkowska/LETA

Pārsteidzoši! “Bārbijas” filmas ieņēmumi pārsniedz miljardu dolāru tikai 17 dienas pēc iznākšanas 40

BBC” vēstīts, ka Bārbijas filma sasniegusi miljardu dolāru atzīmi tikai 17 dienas pēc tās iznākšanas, ziņo tās izplatītājs “Warner Bros”. Tas nozīmē, ka Grēta Gērviga ir kļuvusi par pirmo sievieti, kas režisores statusā sasniegusi pavērsiena punktu.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Mums nav kur iet! Noslēgšot gāzi un ūdeni!” Ogrē daudzīvokļu ēku atzīst par bīstamu un iedzīvotājiem nekavējoties liek pamest mājas 150
TV24
“Mēs ceram uz taisnību!” Sabiedrība sašutusi par soda apmēru ārstam, kura dēļ mira jauna sieviete 50
Kokteilis
15 saderīgākie zodiaka zīmju pāri: viņiem ir pa spēkam radīt ideālu ģimeni 10
Lasīt citas ziņas

ASV vietējās izplatīšanas prezidents Džefs Goldšteins sacīja: “Neviens, izņemot Grētu Gērvigu, nebūtu varējis atdzīvināt šo vairāku paaudžu ikonu un viņas pasauli tik smieklīgā, emocionālā un izklaidējošā stāstā… burtiski apgriežot visu pasauli rozā.”

Viņš sacīja, ka garās rindas kinoteātros un atkārtota filmas skatīšanās “pierāda, ka filmas ir atgriezušās” pēc tam, kad kino industrija izcieta pandēmijas sekas un straumētāju konkurenci.

CITI ŠOBRĪD LASA

Rozā nokrāsas filma ir saņēmusi kritiķu atzinību un bijusi iedvesma daudziem selfijiem pie leļļu kastēm, kas uzstādītas kinoteātros visā Apvienotajā Karalistē.

Margota Robija filmā iejūtas Bārbijas lomā un Raiens Goslings – Kena lomā. Margota Robija bija arī viena no Bārbijas producentēm.

“Barbiljona” sasniegšana, kā to aprakstījis “Warner Bros”, nav nekas smags. Kopš pandēmijas to ir paveikušas tikai piecas citas filmas: “The Super Mario Brothers Movie” šī gada sākumā, “Spider-Man: No Way Home”, “Top Gun: Maverick”, “Jurassic World Dominion” un “Avatar” turpinājums.

Filmas mārketinga kampaņa ir bijusi milzīga, un pilsētās visā pasaulē ir uzstādīti rozā reklāmas stendi.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.