Mobilā versija
+3.1°C
Guna, Judīte
Sestdiena, 10. decembris, 2016
21. novembris, 2013
Drukāt

Mugurkaula elpošana – īpašs vingrinājums lokanībai

Foto - Andris KozlovskisFoto - Andris Kozlovskis

Cigun trenere Maira Gūtmane turpina dalīties pieredzē, kā ar ikvienam apgūstamu un viegli izpildāmu vingrojumu palīdzību novērst diskomfortu raisošas sajūtas.

Mugurkaula elpošana – šāds vingrinājums der gadījumos, kad pārņēmis gurdens stīvums un mugurkaula lokanības atjaunošanai jāuzlabo limfas plūsma mugurkaula rajonā.

Dara tā
20130711-193951

 Ieelpā: elkoņos saliektas rokas ar dūrēs savilktiem pirkstiem paceļ plecu augstumā – mugura izliekta atpakaļ, vēders uz priekšu. Skatiens mazliet virs horizonta, galva viegli atliekta.

 Izelpā: mugurkauls izliekts apaļš, zods pie krūtīm, vēders ievilkts, sēžas muskuļi saspringti.

Kustības veic lēni un uzmanīgi – sākumā ar pavisam mazu amplitūdu, ko pamazām palielina. Tiklīdz vingrojuma laikā jūtamas sāpes, kustas rāmāk un izliecas mazāk; vingrojumu veic mazāk reižu, taču biežāk.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+