
Kurš tad no šiem elektroauto modeļiem būtu jums vispiemērotākā izvēle? 29
16 900 eiro vērtā Dacia Spring joprojām ir lētākais elektro auto Eiropā— ideāla izvēle braukšanai pilsētā vai kā ģimenes otrais auto.
Tomēr tikai nedaudz piemaksājot jūs varat tikt pie Leapmotor T03, kurš piedāvā lielāku ar vienu uzlādi nobrauktā attāluma diapazonu (265 km pret Dacia Spring piedāvātajiem 225 km), lielāku jaudu un ievērojami vairāk tehnoloģiju.
Kurš no šiem elektroauto ir vislabākais vērtējot pēc uzlādēšanas iespējām?
Citroën ë-C3, Renault 5 un Fiat Grande Panda modeļos pieejama 100 kW ātrās uzlādes iespēja, ātrās uzlādes stacijā 25 minūtēs, uzlādējot līdz pat 80 procentiem no šo auto bateriju kapacitātes.
Tas ir izcils rādītājs šajā cenu kategorijā un reāla priekšrocība salīdzinājumā ar lēnākas uzlādes modeļiem, piemēram, Dacia Spring (30 kW) un Leapmotor T03 (48 kW).
Kuram no šiem elektroauto var nobraukt vislielāko attālumu ar vienu uzlādes reizi?
Šajā vērtējumā Renault 5 E-Tech ar 52 kWh akumulatoru ir līderis, kas ar vienu baterijas uzlādes reizi nodrošina braucienu līdz pat 400 km attālumam – tas ir krietni virs vidējā līmeņa. Tam seko Hyundai Inster ar 360 km, bet ë-C3 un Panda ar 320 km.
Kuram no šiem elektroauto ir vislabākā specifikācija par viszemāko cenu?
Ar cenu zem 19 000 € Leapmotor T03 standarta piedāvājumā jau ir nokomplektēts ar panorāmas lūku, 10 collu displeju, bezatslēgas sistēmu un ADAS funkcijām, kas bieži paredzētas daudz dārgākiem modeļiem.
ë-C3 piedāvā arī apsildāmus sēdekļus, bezvadu uzlādi un displeju automašīnas parametru projekcijai uz vējstikla ( head -up displejs).
Kurš no šiem elektro auto ir visdrošākais?
Augstākminēto auto vidū Renault 5 izceļas kā vienīgais modelis ar apstiprinātu 4 zvaigžņu Euro NCAP novērtējumu. Tas piedāvā arī visaptverošu ADAS komplektu, tostarp adaptīvo kruīza kontroli un joslu kontroles sistēmu.
Paredzams, ka arī ë-C3 un Grande Panda drošības novērtējums būs labs, savukārt Spring un T03 visticamāk atpaliks trieciena aizsardzības un drošības tehnoloģiju ziņā.
Kuram no šiem elektro auto ir visuniversālākais interjers?
Hyundai Inster šeit uzvar sava elastīguma dēļ, jo pateicoties tā bīdāmajiem aizmugurējiem sēdekļiem, jums būs iespēja paplašināt bagāžas nodalījuma tilpumu no 238 līdz 351 litram.
Fiat Grande Panda ir lielākais bagāžas nodalījums (361 litrs), savukārt Renault 5 nedaudz mazāko bagāžnieka izmēru (326 litri) līdzsvaro tas, ka arī pašas mašīnas izmērs ir mazāks.
* Salīdzinājumam cenu listē iekļauta arī uzskaitīto elektroauto aptuvenā tirgus cena Latvijā.