Foto: Shutterstock.com

Bērnu slimnīcā šogad uz pieteiktajām konsultācijām nav ieradušies 22 907 pacienti 0

Apkopotā Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas statistika par 2018.gada (janvāris līdz oktobris) pieteikto un faktiski notikušo konsultāciju skaitu liecina, ka 14% pacientu ar ģimenēm nav ieradušies uz pieteiktajām konsultācijām.

Reklāma
Reklāma
Vai kārtējā krāpnieku shēma? “Telefonā uzrādās neatbildēti zvani. Atzvanot uz numuru, adresāts apgalvo, ka nav zvanījis”
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 8
TV24
“Neaiciniet atpakaļ, ja jūs nezināt, vai šeit būs darbs!” Jaunietis pabeidzis augstskolu Anglijā, bet Latvijā nevar atrast darbu
Lasīt citas ziņas

Lai gan Bērnu slimnīcas klientu apkalpošanas speciālisti nosūta atgādinājuma īsziņu visiem ambulatorās vizītes pieteikušo pacientu likumiskajiem pārstāvjiem, kā arī apzvana visu pacientu ģimenes, kuriem paredzētas manipulācijas un izmeklējumi anestēzijā, tomēr 10 mēnešu laikā 22 907 pacienti uz plānoto vizīti nav ieradušies.

CITI ŠOBRĪD LASA

Bērnu slimnīca ir radījusi vairākas iespējas atteikt pieteikto konsultāciju, piemēram:

1. Elektroniski aizpildot Atteikuma formu www.bkus.lv;
2. Rakstot epastu uz [email protected];
3. Sūtot atbildes īsziņu ar vārdu ‘Atteikt’ uz saņemto atgādinājuma īsziņu;
4. Zvanot uz tālruņa numuru: 80708866

2018.gadā (janvāris – oktobris) visas minētās atteikuma iespējas izmantojuši 17 636 pacienti. Vairums izvēlējušies atteikt vizīti tieši zvanot.

Bērnu slimnīcas Klientu apkalpošanas daļa aicina par atteikumu ziņot elektroniski, aizpildot Atteikuma formu mājas lapā vai rakstot epastu vai īsziņu.

Arī BAKUS ginekoloģe Lāsma Līdaka nesen savā Facebook kontā ierakstīja, kā šī situācija skar ikdienā – kad citi netiek pie ārsta, bet trīs pēc kārtas atļaujas nepaziņot, ka neieradīsies…

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.