FOTO: Kārums sieriņš/Thread

Saskābušā “Kāruma” sieriņa sāgas turpinājums: “Maxima” sniedz komentāru un atvainojas pircējiem 0

Pēc plašās rezonanses sociālajos tīklos un LA.LV publicētā raksta par bojātiem banānu garšas “Kārumiem”, kurus kāda sieviete iegādājās Tukuma “Maxima” veikalā, tirdzniecības ķēde ir reaģējusi uz sabiedrības sašutumu un sniegusi savu oficiālo skaidrojumu.

Reklāma
Reklāma
“Kas, pie velna, tas vispār bija?” Tramps nakts vidū pamodina žurnālistu, lai pateiktu, ko patiesībā domā par Putinu 79
Veselam
Ko ēst, lai nieres strādātu kā pulkstenis? 5 labākie un sliktākie pārtikas produkti nieru veselībai 3
Kokteilis
Apprecējies pāris, kas bildinājumu pirms 2 gadiem piedzīvoja Dziesmu un deju svētkos. Vai Aivis Ceriņš turēja vārdu un vadīja kāzas? 8
Lasīt citas ziņas

Atgādinām, ka pircēja rakstīja par īpaši nepatīkamu pārsteigumu: iegādātie sieriņi bija pilnībā saskābuši, lai gan atradās veikala plauktā kopā ar citām precēm, kurām bija pievilcīga akcijas cena. Šo ierakstu pavadošā emocija bija skaidra – ne jau par 26 centiem ir stāsts, bet gan par kvalitāti un attieksmi.

Notikušais strauji izraisīja arī plašu atsaucību no citiem pircējiem, kas dalījās līdzīgā pieredzē – saskābuši sieriņi, nepatīkama garša, vilšanās. Daudzi atzina, ka viņiem šķita, ka “varbūt tā tam jābūt”, jo nebija iepriekš garšojuši konkrēto versiju. Citi norādīja – “ne jau nauda, bet princips” esot tas, kas liek runāt par šo publiski.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Maxima Latvija” atbild: “Atvainojamies par notikušo”

Pēc LA.LV lūguma komentēt situāciju, “Maxima Latvija” atzina, ka ir nepatīkami pārsteigti un atvainojas klientam:

“Kārums” sieriņš ir viens no pieprasītākajiem produktiem mūsu sortimentā. Esam nepatīkami pārsteigti un atvainojamies klientam par radušos situāciju! Mēs ikdienā pievēršam lielu uzmanību produktu atbilstībai kvalitātes un drošības standartiem.”

Uzņēmums skaidro, ka veikalos notiek regulāra preču pārbaude, īpaši piena produktiem ar īsākiem derīguma termiņiem. “Mūsu darbinieki ik dienu pārskata preces plauktos, un kvalitātes speciālisti rūpējas par vienotu pieeju visos veikalos,” uzsver “Maxima” komunikācijas vadītāja.

Tāpat “Maxima” aicina ikvienu klientu, kurš sastapies ar neatbilstošu pārtiku, nekavējoties vērsties veikalā ar čeku – prece tiks apmainīta vai tiks atgriezta nauda. Ja nav iespējams ierasties klātienē, pieejams arī bezmaksas tālrunis (80002020) vai e-pasts ([email protected]).

Stāsts par uzticēšanos – ne tikai par sieriņu

Šis gadījums parāda, ka cilvēkiem rūp ne tikai cena vai zīmols, bet uzticēšanās sajūta, ka veikals nepārdos kaut ko sabojātu. Un, kad šī uzticība tiek iedragāta, sabiedrība runā skaļi.

“Ne jau par to sieriņu ir runa,” komentēja kāda sieviete, “bet par sajūtu – vai man rūp, ko es ēdu, un vai kādam rūp, ko man pārdod.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.