“Lidl” nepaliek “Maximai” atbildi parādā “griķu karos” – kur tad galu galā griķi maksā mazāk? 0

Vakar mediji saņēma preses relīzi no “Maxima Latvija”. Tajā tika norādīts, ka mazumtirgotājs “Lidl” atkārtoti īsteno maldinošu salīdzinošo reklāmas kampaņu, sniedzot sabiedrībai nekorektu un tendenciozu informāciju par konkurentu cenām, liecina “Maxima Latvija” novērojumi. Līdzīga prakse jau iepriekš radījusi juridiskas sekas Lietuvā – uzņēmumam “UAB Lidl Lietuva” tika piemērots sods.

Reklāma
Reklāma
“Bet ko var gaidīt no privātās iestādes endoskopista, kurš nekad neko nav vadījis, neko vairāk par ārsta sertifikātu nav ieguvis?” Sīviņš asi vēršas pret Abu Meri
RAKSTA REDAKTORS
“Vesela rinda skolēnu pat ar izciliem eksāmenu rādītājiem nevienā skolā nav tikuši” – konkurss uz Rīgas skolu 10. klasēm kā “Bada spēles”
Kokteilis
Viņi būs zvaigznes: 5 zodiaka zīmes, kuras gaida spēcīgs izrāviens jau tuvākajā nākotnē
Lasīt citas ziņas

Šodien e-pastā ienāca “Lidl” atbilde un viņu komentārs par šo situāciju. Publicējm to turpinājumā.

“Lidl” mērķis ir sniegt patērētājiem pārskatāmu informāciju par cenu līmeni mūsu veikalos, balstoties uz publiski pieejamiem datiem konkrētā brīdī.

CITI ŠOBRĪD LASA

Mēs salīdzinām konkrētas preces, kas paredzētas vienādu vajadzību apmierināšanai un ir savstarpēji aizvietojamas pēc to sastāva, iepakojuma veida, izmēra un citām īpašībām, apliecinot, ka “Lidl” piedāvā labāko cenas un kvalitātes attiecību. Tāpēc mēs noraidām apgalvojumus par patērētāju maldināšanu.

““Lidl” misija vienmēr bijusi un joprojām ir – piedāvāt augstas kvalitātes produktus par labākajām cenām. Salīdzinošā reklāma Latvijā joprojām ir samērā reti sastopama un bieži izraisa diskusijas, taču daudzās Eiropas valstīs tā ir ļoti izplatīta,” skaidro Dana Hasana, “Lidl Latvija” Komunikācijas departamenta vadītāja.

“Lidl” pārstāve norāda, ka patērētāji arvien biežāk saskaras ar zīmoliem, kas šķietami piedāvā izdevīgus produktus – pievilcīgu iepakojumu, drosmīgiem solījumiem par labām cenām un uzkrītošām cenu zīmēm, kas atgādina akcijas. Tomēr mēs vēlamies parādīt, ka vērtībai nevajadzētu būt tikai trāpīgam sauklim vai mārketinga trikam. Tāpēc mēs nolēmām izmantot salīdzinošo reklāmu, kas ļauj mums parādīt, ka kvalitāte var būt pieejama par labāku cenu. Mēs uzskatām, ka patērētāji vēlas redzēt atšķirību un izdarīt pārdomātu izvēli.

Reklāmas kampaņa atbilst visiem spēkā esošajiem un piemērojamajiem tiesību aktiem, un patērētājs netiek maldināts.

Cenu pamatā ir “Maxima” veikalos veikts kontrolpirkums.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.