Foto – LETA

Automašīnas kaitnieki sāls, ledus un rūsa 0

To, ka automašīnai pirms ziemas jāapauj jēdzīgas ziemas riepas, jāpārbauda strāva akumulatorā un uz durvju gumijām pēc mazgāšanas jāuzpūš silikona aerosols, zina teju vai katrs autobraukšanas pirmziemnieks. Pretējā gadījumā var gadīties, ka nevar iedarbināt mašīnu, atvērt durvis vai bagāžnieku. Un var būt vēl sliktāk, kad šķietami labās vissezonas riepas, jo kordi taču ārā nelien, liek pabeigt ceļojumu ar elegantu lēcienu pāri grāvim.

Reklāma
Reklāma

Rudens ABC

Trampam atliek bezspēcībā vien noplātīt rokas: Putins atdzīvina 3 klasiskās Kremļa taktikas
FOTO. VIDEO. “Tur ir ļoti daudz VUGD automašīnu, glābēji kaut kur skrien!” Aculiecinieks ziņo par biedējošu skatu galvaspilsētas centrā 16
Veselam
Miega laikā bieži murgo? Trauksmes zvans un pirmā pazīme par iespējamu demences attīstību
Lasīt citas ziņas

Pieredzējušākie dīzelisti labi zina, ko nozīmē pāris beigtu kvēlsveču, kad termometrs no rīta rāda -15 °C. Tāpat viņi zina, kā ir, ja degvielas filtrā ir ūdens kondensāts, vai kādas ir sekas, ja no kaimiņa fūrista nosmeltais krievu vasaras soļķis nakts laikā bākā pārvērties želejlācītī.

Kvēlsveces jāizskrūvē un jāpārbauda, kamēr laiks ir silts un nesalst rokas. Riepām vajadzētu atbilst vismaz Ceļu satiksmes noteikumu minimumam. Arī ūdeni no dīzeļfiltra labāk noliet, kamēr vēl nav mīnusgrādu. Jā, un nevajadzētu aizmirst par stiklu mazgājamā šķidruma trauku. Ja tur ir ūdens vai vēl vasaras šķidrums, jāpiegāž klāt niknāks zieminieks vai pat koncentrāts, lai šķidrums nesasalst un nenobloķē mazgāšanas sistēmu. Ūdenim sasalstot piemīt nelāga īpašība izplesties un kaut ko salauzt.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.