Kādos gadījumos restorāna apmeklētājs var atdot ēdienu un nemaksāt par to? 37

Kādi ir tie gadījumi, kad klients ir tiesīgs restorānā atdot ēdienu atpakaļ un nemaksāt par to? Cik bieži šāda prakse ir novērota? Šāds skatītāja jautājums TV24 raidījumā “Uz līnijas” tika uzdots Ērikam Dreibantam, pavāram, restorāna “Pavāru māja” Līgatnē īpašniekam.

Reklāma
Reklāma
Ēdam katru dienu! Kuros pārtikas produktos ir visvairāk plastmasas?
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos 28
4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot 7
Lasīt citas ziņas

Situācija ir kutelīga. “Ir bijuši gadījumi, kad izēsts šķīvis tukšs, bet cilvēks pasaka, ka viņam nav garšojis. Tad laikam kaut kā tas īsti neiet kopā ar reāli redzamo,” smejas Dreibants.

Viņš gan atzīst, ka, protams, cilvēkam var negaršot kaut kas: “Ja cilvēks nav atnācis ar kašķi, mēs un arī citi “Michelin” restorāni piedāvā viesim pagatavot ko tādu, kas viesim garšotu.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Ja neizdodas rast kompromisu ar viesa garšas kārpiņām, tad labāk ir neņemt naudu par maltīti un šķirties kā draugiem, saka pavārs.

Grand Hotel Kempinski Riga vakariņas ar "Michelin" restorāna šefpavāru
"Michelin” zvaigžņu restorānu šefpavāri uzstāsies “Riga Food 2022”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.