Foto: Paula Čurkste/LETA
Foto: Paula Čurkste/LETA
“Swedbank” administratīvā ēka. Rīgā.

“Kāpēc es vienkārši nevaru ieiet bankā un izdarīt lietas?” Klienti vīlušies banku sistēmā, kas ir kā Covid-19 palieka 0

Covid-19 pandēmijas laiks veicināja dažādas izmaiņas mūsu ikdienā. Viena no tām – bankās tapa jauna sistēma, saskaņā ar kuru klientiem bija jāpierakstās uz apmeklējumu un vairs nebija iespējams vienkārši ieiet bankas filiālē un saņemt nepieciešamo pakalpojumu.

Kokteilis
Šīs 5 horoskopa zīmes ir vislielākās intrigu vērpējas un svēti tic sazvērestībām
Lidmašīnu momentā “meta riņķī”. Pasažieri atklāj, ka “iekāpuši” kopā ar līķi
Rīgas mērs dabū negaidītu sutu par meitas pirmo piezīmi skolā
Lasīt citas ziņas

Covid-19 laiks beidzās, taču bankās joprojām šī sistēma ir saglabājusies, raisot cilvēku neizpratni un vilšanos.

Soctīklā “Threads” lietotājs @suplacivit norāda: “Es nesaprotu, kāpēc mēs vēl joprojām dzīvojam Covid režīmā. Kāpēc es vienkārši nevaru ieiet savā bankā un izdarīt lietas, kas man nepieciešamas, kā to jau sen piedāvā citas iestādes? Kāpēc man ir jāpiesakās vizītei? Lai, noformētu karti — “paldies, šoreiz izņēmuma kārtā apkalposim”… Bet saprotiet taču — plānot laiku p*** kartei?! Es pat uz PMLP ieskrienu garām ejot, ja ir brīvs. Tāpat arī ar banku — gribētos, lai tā ir atvērta klientiem.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Šim sašutumam pievienojušies arī citi soctīklotāji.

LA.LV Aptauja

Vai Tev ir ērta šāda sistēma, kad bankā var tik tikai ar iepriekšēju pierakstu?

  • Nav ērti, bet esmu jau pieradis/usi un samierinājies/usies

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.