
Vispārīgas frāzes un klišejas 0
Trešā kļūda, kas tiek pieļauta, ir vispārīgu frāžu un klišeju iekļaušana, kurām darba devēji bieži vien vairs nepievērš uzmanību. Tādi izteicieni kā “es esmu komunikabls, atbildīgs, mērķtiecīgs” ir tik bieži sastopami, ka sāk zaudēt savu patieso nozīmi. Tā vietā eksperti norāda, ka ir daudz efektīvāk aprakstīt konkrētas situācijas, kurās šīs īpašības izpaudušās praksē. Piemēram, “ikdienā uzturēju kontaktus ar vairāk nekā 30 klientiem” vai “vadīju nelielu trīs cilvēku komandu, izvērtējot uzdevumu izpildi noteiktajos termiņos”. Tas ļauj darba devējam redzēt konkrētu uzvedību, nevis vispārējus apgalvojumus.