Foto: LETA

“Šobrīd tur ir tāds bardaks! Zemitānu tilts vienkārši ir miskaste.” Timrots skarbi par Čaka ielas velojoslu “eksperimentu” 31

“Šobrīd tur ir tāds bardaks! Zemitānu tilts vienkārši ir miskaste,” komentējot Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja lēmumu atbalstīt Čaka ielas velojoslu eksperimenta turpināšanu līdz 1.septembrim, televīzijas “RīgaTV 24” raidījumā “Preses klubs” sacīja žurnālists un producents Pauls Timrots.

Reklāma
Reklāma
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 55
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Krievija vismaz mēnesi zināja par terorakta gatavošanu: “Lai viņi nestāsta pasakas fejai!” 87
Lasīt citas ziņas

Timrotu mulsinot vārda “eksperiments” lietošana. Viņš to aicinātu saukt par kovidlaika velojoslu.

“Kāds velns viņus raustīja nosaukt to par eksperimentu? Būtu pateikuši, ka ir kovids un mēs visiem, kas nav pensionāri, nav tizli un nav veci, dodam iespēju braukt ar riteni, pieciešot, ka mašīnām iet sliktāk.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Producents pastāsta, ka pats nesen ar velosipēdu izbraucis pa šo velojoslu.

“Šobrīd tur ir tāds bardaks! Zemitānu tilts vienkārši ir miskaste. Tur ir akmeņu šķembas, putekļi. Pirms diviem gadiem to tiltu taisīja? Tas ir vienās bedrēs. Tramvaja sliedes, kur var riepu pārsist. Tas tilts ir katastrofa,” pieredzē dalās Timrots.

Viņš turpina: “Uz tās Čakenes vairs nav nevienas strīpas – tur ir dubļi, smiltis. Braucot pa malu, tu visu laiku skaties, vai tev kāds nebrauc virsū, jo viņš nezina, ka tur ir “eksperiments”. Tas “eksperiments” ir sen nodzisis.”

Ja reiz tas nosaukts par eksperimentu, tad varētu, piemēram, tur uztaisīt joslu tikai sabiedriskajam transportam, pārdomās dalās žurnālists, uzsverot, ka ar sabiedrisko transportu Rīgā pārvietojas daudz vairāk cilvēku nekā ar velosipēdu.

“Kāpēc mēs viņiem kovidlaikā sačakarējam dzīvi, liekot braukt pusstundu tos dažus kilometrus, cerot, ka kāds brauks ar riteni,” retoriski jautā Timrots.

Viņš pastāsta, ka reti redzējis vairāk par diviem riteņbraucējiem, kuri izmanto šo joslu.

Runājot par Nīderlandes piemēru, žurnālists skaidro, ka tur ir ļoti labi sakārtota transporta struktūra: “Var braukt ar vilcienu, ar mašīnu. Tu nonāksi centrā, noliksi stāvvietā, aiziesi kājām, gribi – noīrē riteni. Tev ir visi transporta veidi vienādi labi pieejami.”

Savukārt pie mums ir nokopēta tikai viena ārējā pazīme. “Viņi nav izpētījuši, ka tur tikpat laba alternatīva ir sabiedriskais transports, mašīna – viss tur darbojas.”